Опорні школи – це пілотний проект, впровадження якого обговорюється в Україні і передбачає, що в кожному освітньому окрузі створюватимуть 1-2 опорні школи. Вони матимуть краще оснащення та стануть методичним центром округу. Читайте також: Реформа не здійснюється за один рік, особливо в середовищі, де необхідно змінити ставлення до освіти Долучилися до обговорення цього проекту й освітяни Дніпропетровщини під час виїзної наради Міністерства освіти і науки України за участі заступника міністра Павла Хобзея. «До Міністерства надходить безліч пропозицій щодо реформування освіти. Найбільше – з Дніпропетровської області. Тому ми сьогодні проводимо нараду у вас. Адже людський капітал – найважливіше в нашій роботі», – сказав заступник міністра освіти і науки. Читайте також: МОН затвердило орієнтовні вимоги до проведення ДПА у 2015/2016 навчальному році   Читайте також: Міністерство освіти і науки продовжує працювати над реформами, – Сергій Квіт Проект передбачає, що опорні школи матимуть сучасне обладнання кабінетів – насамперед фізики, хімії, біології, математики, інформатики тощо. Тут працюватимуть досвідчені вчителі. До опорної школи зможуть приїжджати діти з усього освітнього округу. «Опорні школи об’єднуватимуть учнів і поглиблюватимуть їхні знання. Запровадження цього проекту дасть можливість оптимізувати навчальний процес», – зазначив директор департаменту освіти та науки Дніпропетровської ОДА Олексій Полторацький. Також на нараді обговорили проект Концепції початкової освіти в Україні. Освітяни області запропонували розвантажити навчальну програму з математики для початкових класів та зберегти для них курс «Основи здоров’я». За інформацією Дніпропетровської ОДА