15 лютого 2016 року о 14 годині освітній портал “Педагогічна преса” здійснюватиме онлайн-трансляцію круглого столу з обговорення питань термінології сучасної системи освіти України в умовах реформування та розробки нового законодавства. Організатори: ГРОМАДСЬКА РАДА ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА, МІЖНАРОДНА АСОЦІАЦІЯ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (МАПО). https://youtu.be/9fz5VwvAU8Q Основні напрями і питання обговорення круглого столу “Сучасна система освіти України: терміни та їх визначення” В умовах реформування системи освіти України одним із важливих завдань є розробка і оновлення законодавства у сфері освіти. Підготовка нової редакції закону України “Про освіту” обумовлює необхідність фахового обговорення основних термінів законопроекту. Водночас сучасна практика і ринок праці потребують визнання результатів освіти, отриманих у різних формах навчання, а позашкільна освіта є невід’ємною складовою системи освіти. Напрям І. Освіта України як система Яким є чинне українське та міжнародне законодавство у сфері забезпечення прав на освіту? Чи повинна сучасна освіта України розглядатися як система і яким є запит на реформування? Яким є зміст понять “освіта”, “система освіти”, “структура освіти”? Напрям ІІ. Нові поняття і визначення сучасної системи освіти України У чому полягає необхідність розробки та введення нових понять і визначень? Хто з українських вчених займався науковим обґрунтуванням понять “формальна”, “неформальна”, “інформальна” освіта? У яких чинних нормативних документах України представлено поняття “формальна”, “неформальна”, “інформальна” освіта? Європейський досвід та практика визначення понять “формальна”, “неформальна”, “інформальна” освіта? Формальна, неформальна, інформальна освіта – це вид, рівень, тип тощо?  Напрям ІІІ. Терміни та їх визначення в проекті нової редакції закону України “Про освіту” Що введення нових термінів дасть освіті і учасникам освітнього процесу – дитині, учню, студенту, педагогу, батькам, роботодавцям? Як визнавати результати освіти, отримані у різних формах навчання? Чи вплине нова термінологія на ринок праці? Чи можна щодо дошкільної, загальної середньої і позашкільної освіти застосовувати поняття “кваліфікація”? Наскільки доцільно співвідносити дошкільну, загальну середню і позашкільну освіту з Національною рамкою кваліфікацій? Учасники Представники законодавчої і виконавчої влади, працівники органів управлінь освіти, вищих, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та інших навчальних закладів, наукових установ, батьки, ЗМІ, громадськість. Переглянути трансляцію можна в день проведення заходу та потім на цій сторінці.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Коментарі закриті.