Школярів пропонують навчати історії з допомогою картин і музики - yusovЦе унікальний метод, коли учні запам’ятовують інформацію, вивчають процеси з допомогою відчуттів і вражень. І що яскравіші вони, то більшим буде ефект. Узяти таку методику  на озброєння нині пропонують луганські вчителі.

Музику, кіно, поезію, живопис та інші види мистецтва вже використовують на своїх уроках 25 місцевих шкіл. Педагоги переконані: за таким підходом – майбутнє. Вчителі впевнені, що так можна навчати не лише культури чи мистецтва, а й історії.

Наприклад,  щоб краще відчути і зрозуміти події Другої світової війни чи визвольної боротьби Богдана Хмельницького. Візуальне і слухове сприйняття значно ефективніші, ніж традиційна суха теорія. І що більше видів мистецтва буде об’єднано на одному занятті, то яскравішими будуть враження дитини, то глибше вона зможе зрозуміти предмет, відзначають спеціалісти.

Методику поліхудожнього виховання розробив дослідник, педагог Борис Юсов. Він 40 років присвятив Інституту художнього виховання. Саме йому вдалося обґрунтувати й експериментально довести важливість моделі розвитку цілісної художньої свідомості дитини. Під керівництвом Юсова в 60-х роках ХХ століття проходив експеримент зі створення й упровадження нових програм з образотворчого мистецтва, в якому взяли участь 14 республік СРСР. Саме тоді предмет «Малювання» почав називатися «Образотворче мистецтво» і отримав новий зміст.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *