29 лютого 2016 року в Міністерстві освіти і науки України відбулась конференція «Українська миротворча освіта: ціна миру», під час якої були представлені підсумки конкурсу планів-конспектів Уроку миротворчості «Учителі змін» для вчителів Донецької, Луганської, Одеської, Херсонської та Запорізької областей. Читайте також: ПТНЗ повинні готувати кваліфікованих фахівців, яких потребує роботодавець У заході взяли участь заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей, директор Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН Наталія Вяткіна, директор Центру близькосхідних досліджень, координатор Української миротворчої школи Ігор Семиволос, керівник освітнього напряму Української миротворчої школи Галина Усатенко; учителі-фіналісти конкурсу; представники установ і закладів освіти із областей, обраних для проекту; представники громадських організацій. Метою конкурсу планів-конспектів Уроку миротворчості є підвищення професійної компетенції учителів у класно-урочній та позаурочній роботі з учнями для сприяння у формуванні демократичних цінностей держави, навичок управління конфліктами та налагодження мирного діалогу в громаді. Читайте також: За плагіат позбавлено докторського ступеня Володимира Пашкова Павло Хобзей підтримав ініціативу проведення таких конкурсів, як Урок миротворчості «Учителі змін». На думку заступника міністра, сьогодні для України актуальні питання таких людських цінностей, як мир, взаєморозуміння та повага одне до одного. «Ми повинні донести до українців, що миротворча школа – це школа людських цінностей, але водночас треба не забувати про захист своєї Вітчизни», – наголосив заступник міністра освіти і науки. Читайте також: Кандидатів до науково-методичних комісій сектору вищої освіти оберуть до кінця березня Наталія Вяткіна повідомила учасникам конференції, що в Інституті модернізації освіти створено спеціальний відділ соціальної роботи та етики, де опановують і втілюють у життя проекти, пов’язані з етичними принципами людини, моральними якостями людини, тощо. «Для всіх мають бути однакові миротворчі цінності, що передбачають толерантне ставлення одне до одного і, насамперед, це має впроваджуватись у систему освіти», – зазначила директор Інституту. Координатор Української миротворчої школи Ігор Семиволос наголосив на тому, що миротворча освіта є ключовою у проекті. За словами координатора проекту, його основна мета – створити умови за допомогою активістів, громад, вчителів для атмосфери діалогу і культури мислення, а також для запобігання насильницьким конфліктам у суспільстві тощо. Читайте також: МОН запрошує до громадського обговорення проекту Змін до Умов прийому до вишів у 2016 році Під час роботи конференції були презентовані «Стратегія миротворчої освіти 2020» і кращі практики проведення уроків та позашкільних заходів фіналістів конкурсу. Стратегія містить миротворчий компонент середньої освіти і освіти дорослих, мета якого –  сформувати громадянське суспільство на локальному рівні на базі освітнього простору як одного із ключових чинників об’єднаної громади. Зокрема, автори стратегії пропонують низку рекомендацій для органів державної влади, освітньої спільноти, громадянського суспільства та для міжнародних фондів, а також донорських організацій. Слід зазначити, що Українська миротворча школа є проектом українських і польських громадських організацій та втілюється за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні. Читайте також: МОН організувало тренінг для студентських лідерів Харківщини Завантажити презентацію “Стратегія миротворчої освіти 2020” Інформує прес-служба МОН України