2016 рік оголошено Роком англійської мови в Україні, що передбачає проведення багатьох заходів, спрямованих на вивчення англійської мови та розширення доступу українців до світових можливостей. Читайте також: Сільські педагоги стали авторами районної газети Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 1 березня 2016 року проведено регіональне моніторингове дослідження якості навчальних досягнень учнів 9 класів з англійської мови. У моніторинговому дослідженні взяли участь 4 344 учні навчальних закладів усіх районів та міст Луганщини, контрольованих українською владою. Дослідження проводили за двома різними формами: комп’ютерне тестування та традиційне (на папері). Читайте також: Визначено склад групи фахівців з екпертизи проектів підручників для учнів 8-х класів Мета дослідження – визначення відповідності та проведення порівняльного аналізу між навчальними досягненнями учнів за результатами семестрового оцінювання (І семестр, 9 клас) і результатами моніторингового дослідження; визначення завдань, що викликають найбільші труднощі або займають багато часу для їх виконання. Технологія дослідження передбачала репрезентативну, місцеву та масові вибірки. Моніторингове дослідження складалося з трьох частин (читання; використання мови; письма) й охоплювало такі форми завдання, як завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання альтернативного вибору (правильно / неправильно); завдання з розгорнутою відповіддю. Читайте також: У Житомирському державному технологічному університеті школярі грали у «Що? Де? Коли?» Зміст завдань було розроблено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 8 – 9 класи», «Перун», 2005 р. Учні виконували тестові завдання та творчу роботу протягом 90 хвилин. Матеріали із завданнями для репрезентативної, місцевої та масової вибірки готувалися в Центрі моніторингу якості освіти та ЗНО Луганського ОІППО. Читайте також: ЗНО-2017. Затверджено програми, на основі яких укладатимуть тестові завдання, – УЦОЯО При проведенні моніторингового дослідження були присутні вчитель і представник ЛОІППО (репрезентативна вибірка); учитель, представник управління / відділу освіти або методичного кабінету / центру (місцева вибірка); учитель, представник адміністрації (масова вибірка). Центр моніторингу якості освіти та ЗНО Луганського ОІППО проведе комп’ютерну обробку результатів по кожному класу окремо й – узагальнено – інформацію за територіальною одиницею загалом. Після підбиття підсумків моніторингового дослідження будуть розроблені методичні рекомендації для вчителів англійської мови. Читайте також: Корифея україністики Миколу Мушинку вшанували на Закарпатті За інформацією  ЛОІППО

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу