24 березня в Черкаському вищому професійному училищі будівельних технологій відбулася перша учнівська наукова конференція «Інноваційні аспекти розвитку професійно-технічної освіти: учнівські ініціативи». Конференція присвячена розвитку професійно-технічної освіти Черкащини та  її інтеграції у світовий науковий простір. Читайте також: Профтехосвіта Луганщини: зберігаємо і модернізуємо З вітальним словом до учасників конференції звернулася директор училища В. Молоцило, яка акцентувала увагу на необхідності проведення наукових конференцій, оскільки закладу присвоєно вищий рівень. Конференція охоплювала такі блоки питань: інноваційні технології розвитку галузі; самоосвіта – основний чинник професійної компетентності учнів; сучасний погляд на викладання предметів загальноосвітньої підготовки; учнівське самоврядування як один з аспектів розвитку творчих здібностей учнів і формування активної життєвої позиції. Читайте також: Мандрівна експозиція «Кожен має право знати свої права» прибула до Сєвєродонецька Перший блок  був побудований на співпраці навчального закладу із соціальними партнерами-виробниками будівельних матеріалів. Змістовним і цікавим  був виступ учня ІІ курсу Богдана Бородіна , який здобуває професію «Штукатур; лицювальник-плиточник; маляр». Богдан переконаний, що виконання малярних робіт застарілими матеріалами не забезпечить очікуваного результату на високому професійному рівні.  Оволодіти професією «Маляр», на думку Богдана, можливо лише за умови засвоєння сучасних технологій і використання новітніх матеріалів. Читайте також: Онлайн із Комітету ВР з питань науки і освіти! 30 березня о 15:00 – обговорення проекту закону України про освіту З цікавістю учасники конференції і гості слухали виступ першокурсника Юрія Павлика з теми «Самоосвіта – основний чинник професійної компетентності учнів». Промовець наголосив на необхідності отримання достатнього рівня математичних знань, зокрема з геометрії, при оволодінні професією «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування; монтажник гіпсокартонних конструкцій». Окреме місце у виступі було відведено найпоширенішій інформаційній технології – дистанційній освіті – як одній із форм навчання майбутнього. Виступ Івана Поліщука, учня ІІ курсу, на тему «Українська мова і література – основа формування особистості» з блоку «Сучасний погляд на викладання предметів загальноосвітньої підготовки»  вразив присутніх своєю патріотичністю. Читайте також: Сєвєродонецький багатопрофільний ліцей отримав золоту медаль за роботу з молоддю «Людина майбутнього України повинна розуміти красу мови, грамотно розмовляти і писати, влучно висловлювати свої думки», – наголосив Іван і продекламував свій сенкан, на який його надихнула любовна лірика Івана Франка , а також  вірш «Ніч», складений під враженням вивчення поезії українських класиків. Іван переконаний, що колись в Україні буде престижно знати кілька мов, а спілкуватися – українською. У рамках Року англійської мови в Україні в училищі проводиться комплекс заходів, спрямованих на активізацію вивчення англійської мови молоддю. Цій темі був присвячений виступ учениці І курсу професії «Плодоовочівник-квітникар» Олександри Толстоліцької. «Вивчення іноземних мов – нелегка справа. Це тривалий і складний процес, що потребує багато часу і зусиль», – вважає учениця. «Це мова політиків, науковців, працівників сфери торгівлі, культури. Це мова великої літератури. Володіючи англійською мовою, ми розширюємо кругозір, спілкуємося з мешканцями інших країн, долучаємося до іншої культури, йдемо кар’єрними сходинками і по-новому дивимося на навколишній світ», – стверджує Олександра. Читайте також: 10 000 місць для стажування та першої роботи. У Мінмолодьспорту підписали Український пакт заради молоді – 2020 Тему  «Учнівське самоврядування як один з аспектів розвитку творчих здібностей учнів та формування активної життєвої позиції» розкрив у своєму виступі учень І курсу Сергій Гейко, віце-президент учнівського самоврядування училища. Сергій наголосив на тому, що, беручи участь в учнівському самоврядуванні, молодь забезпечить собі  в майбутньому реалізацію громадянських прав. А це сприятиме не тільки професійному зростанню, а й подальшій адаптації в суспільстві. Учні, які виступили  на конференції, а таких було 11, внесли пропозиції до рішення, яке  стане основою розвитку Черкаського вищого професійного училища будівельних технологій. ДНЗ «Черкаське вище професійне училище будівельних технологій»

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу