30 березня 2016 року за участю заступника міністра освіти і науки України Павла Хобзея відбулась всеукраїнська семінар-нарада «Якість підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців для дошкільної освіти – пріоритет діяльності вищих навчальних закладів і закладів післядипломної педагогічної освіти». Читайте також: До шкільного курсу української літератури додадуть годин для вивчення кримськотатарської У нараді також взяли участь начальник відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Тамара Панасюк; начальник відділу педагогічної та післядипломної освіти Ігор Балуба, дійсний член Академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, лауреат державної премії у галузі дошкільної освіти Алла Богуш; представники дошкільних кафедр, циклових комісій, кабінетів лабораторій, центрів дошкільної освіти вищих навчальних закладів та Інститутів післядипломної педагогічної освіти з різних областей України, представники ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» тощо. Читайте також: Лілія Гриневич: ми зобов’язані зберегти інфраструктуру системи професійно-технічної освіти Павло Хобзей зауважив, що наразі вся увага зосереджена на загальній середній освіті, де поступово впроваджуються освітні реформи. Серед основних змін заступник міністра виділяє старт у 2018 році нової української школи, яка матиме нові навчальні програми, буде поділена на циклічні школи (початкова, основна і старша школа) тощо. «Співпраця початкової та дошкільної освіти повинна бути тісною. Головне – пам’ятати, що школа створена саме для дитини, і саме педагогам треба її розвивати та мотивувати на гарне навчання», – каже Павло Хобзей. Також заступник додав, що основні принципи, які закладені в базовому Законі «Про освіту», – це шанування гідності дитини, її зацікавлення та розвиток. Всі учасники засідання обговорювали актуальні питання якості підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у галузі дошкільної освіти та визначили завдання, що сприятимуть їх вирішенню. Читайте також: МОН разом із НАН України планують створити Київський академічний університет