Днями факультет корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», ГО «Українська Асоціація Поведінкових Аналітиків» за підтримки Міністерства освіти і науки України провів І Міжнародну конференцію з прикладного аналізу поведінки «Застосування прикладного аналізу поведінки – АВА-терапії в системній корекційній роботі з дітьми з аутизмом». Читайте також: У навчальних закладах Запоріжжя впроваджується «Школа енергії» У заході взяли участь понад 600 фахівців, серед яких відомі вітчизняні науковці в галузі корекційної педагогіки та психології, сертифіковані поведінкові аналітики з Ізраїлю, Грузії, України, дитячий психіатр, представники Міністерства освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», обласних управлінь освіти, громадських організацій, студенти, корекційні педагоги. Перед ними виступили з цікавими доповідями сертифікований поведінковий аналітик ВСВА Юлія Ерц, професор Тінатін Чінчараулі, дитячий психіатр Ольга Доленко, поведінковий аналітик і соціальний педагог Світлана Мігульова, доктор психологічних наук Діна Шульженко, начальник відділу освіти дітей з особливими потребами МОН України Тетяна Симоненко, кандидат педагогічних наук Наталія Ярмола та інші фахівці галузі. Академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П. Драгоманова Віктор Синьов у своєму виступі наголосив на ролі університету в об’єднанні всіх наукових, навчальних і громадських інститутів у неперервній корекційній допомозі не тільки аутичним дітям, а й їхнім батькам. Читайте також: Про стратегію розвитку Центрів свідомого батьківства в Україні говорили у МОН Як зазначила засновник Асоціації поведінкових аналітиків України Світлана Мігульова, новий освітній стандарт України вимагає модернізації освітніх технологій і запровадження нових послуг у загальноосвітніх закладах. Сьогодні особлива увага приділяється інклюзивним процесам, які тільки починаються в нашій країні. Це вимагає і навчання педагогічних представників, і створення нових академічних програм у ВНЗ України. За її словами, найвищим стандартом освіти дітей з особливими потребами є фундаментальна наука – прикладний аналіз поведінки. У рамках конференції були розглянуті такі актуальні  питання: аналіз соціальної поведінки і застосування ефективних стратегій втручання; методи навчання соціальних навичок дітей і підлітків з аутизмом; роль дитячого психіатра в організації терапевтичного середовища при аутизмі; використання різних видів підкріплення в роботі з дітьми з РАС; програма формування соціально-адаптивних навичок у дітей з аутизмом; поведінкова терапія та інші. Читайте також: Співпраця з «EdCamp» сприятиме підвищенню рівня якості освіти в Україні Під час підбиття підсумків учасники конференції отримали відповіді на болючі питання, обговорили проблеми та шляхи їх вирішення з колегами та однодумцями, висловили сподівання щодо регулярного проведення подібних заходів. ABA (Applied Behavior Analisis) – корекційна методика, що представлена у світі як ефективний спосіб поліпшення поведінки дітей та підлітків зі спектром аутистичних порушень. За інформацією Інституту модернізації змісту освіти та НПУ ім. М.П. Драгоманова