16 квітня відбулося апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти з англійської, іспанської, німецької та французької мов у Київській, Львівській, Одеській областях, а також у місті Києві. Апробаційне тестування  проводилося з метою відбору якісних завдань для майбутніх тестів. Читайте також: Охочих скласти ЗНО з математики у 2016 році поменшало Окрім завдань, що передбачають перевірку таких комунікативних умінь, як читання та письмо, апробувалися також завдання нового формату, спрямовані на перевірку ще одного виду мовленнєвої діяльності – розуміння мови на слух (аудіювання). Під час апробації використовувалися завдання різних рівнів складності. B1 – для випускників, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному, В2 – для випускників, які вивчали іноземну мову на профільному рівні. Вибірка в регіонах формувалася для кожного рівня окремо. 70 % учасників для рівня В1 – це учні міських загальноосвітніх навчальних закладів, решта (30 %) – сільських. Для рівня В2– 80 % і 20 %, відповідно. Читайте також: Встановлено поріг «склав/не склав» для пробного ЗНО з української мови і літератури Ознайомитися з результатами апробаційного тестування можна буде після 27 квітня 2016 р. Для цього треба скористатися сервісом «Персональний кабінет учасника апробаційного тестування», який буде створено на веб-сайті Українського центру. За бажанням учасників результати апробаційного зовнішнього незалежного оцінювання можуть бути зараховані як оцінка за державну підсумкову атестацію з відповідної іноземної мови. Інформація про результати тестування осіб, які виявлять таке бажання, буде передана навчальним закладам. Звіт про проведення апробації тестових завдань нового формату з іноземних мов буде оприлюднено до 31 травня 2016 р. Додатково: Із 2017 року тести зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови міститимуть завдання нового формату – аудіювання. Окрім навичок читання та письма, під час тестування перевірятимуть сприйняття мови на слух. Відповідно до вимог Європейських рекомендацій з мовної освіти, тестові завдання укладатимуться двох рівнів: В1 та В2. Головна мета аудіювання – перевірити сформованість в абітурієнтів умінь і навичок, необхідних для сприйняття інформації опосередковано (в аудіозаписі): розуміти основний зміст текстів, вибирати необхідну інформацію з прослуханого, повністю розуміти текст на слух. Інформує прес-служба УЦОЯО