У рамках дослідження на тему «Використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічних компетентностей студентів технічних спеціальностей» об’єднана команда Житомирського державного технологічного університету та Житомирського державного університету ім.І.Франка у фіналі  турніру «Simformer Business Cup 201» посіла третє місце в загальному заліку в професійній лізі, а також у номінаціях «Максимальний дохід» і «Загальний показник ефективності». Читайте також: Лабораторну базу ЖНАЕУ поповнив фотометр «Агровектор ПФ-014» «Simformer Business Cup 2016» — це міжнародний онлайн-турнір з менеджменту й підприємництва, який днями об’єднав понад 400 учасників із 40 країн світу. Основна маса учасників — студенти та професорсько-викладацький склад університетів і бізнес-шкіл. Змагання відбувалися на базі бізнес-симуляційного середовища Simformer Business Simulator. На початку чемпіонату команди отримали власні компанії, які протягом гри треба було вивести на максимальні показники доходу, прибутку, а також збільшити вартість бізнесу за допомогою регулювання ціни, обсягу та якості замовлених товарів, типу реклами та заробітної платні працівників магазину. Читайте також: Понад 220 каратистів змагались за Кубок Житомира Житомирський державний технологічний університет представляв студент 4 курсу факультету економіки та менеджменту, спеціальність «Менеджмент» Максим Грибовський. Зазначимо, що перший етап гри «Якість і підприємництво» мав відбірковий характер. Усі зареєстровані учасники отримали в управління готовий бізнес та однакові стартові умови. В процесі гри необхідно було: Читайте також: ЖДУ імені Івана Франка уклав 40 угод із вишами Польщі керувати всіма основними бізнес-процесами магазинів – ціноутворенням, рекламою, постачанням, HR; аналізувати конкуренцію та ухвалювати рішення про рівень цін і асортимент товарів в кожному магазині; розвивати магазини і зробити їх найпопулярнішими в регіоні з урахуванням рівня освіти та добробуту населення; оптимізувати і збільшити масштаб бізнесу. Учасники, які зуміли показати позитивний прибуток до кінця гри, отримали можливість перейти до наступного кола змагань. Другий етап гри мав назву «Корпорація в кризі». Перед учасниками було поставлене завдання – вивести з кризи корпорацію, що складається з кількох різнопланових підприємств. Читайте також: У Лисичанському педагогічному коледжі відбувся всеукраїнський семінар У ході гри треба було провести аналіз діяльності компанії та виявити проблемні підрозділи, а також провести їх оптимізацію і вивести їх на рівень беззбитковості. Також гравці мали підвищити ефективність діяльності інших підрозділів компанії та розробити і реалізувати план із розширення масштабів діяльності компанії. Переможці турніру визначилися в чотирьох номінаціях: Читайте також: Студенти факультету економіки та менеджменту ЖДТУ перемагають у наукових конкурсах максимальний дохід; максимальний прибуток; максимальні активи; загальний показник ефективності. Прес-служба Житомирського державного технологічного університету

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу