У рамках реформування інтернатних закладів у Києві до 1 вересня планується провести реорганізацію спеціальної загальноосвітньої школи «Надія» та спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 2 шляхом їх об’єднання в єдиний навчально-виховний комплекс. Читайте також: Київ виділив понад 13 мільйонів гривень на друк підручників для 4-х та 7-х класів Водночас усі особливості статутної діяльності обох навчальних закладів будуть збережені. Про це повідомила заступник голови Київської міської державної адміністрації Ганна Старостенко. «На сьогодні ми намагаємося наблизити наші навчальні заклади до європейських стандартів й оптимізувати діяльність обох закладів. Щоб врахувати інтереси їх вихованців, місто провело низку зустрічей із педагогічними колективами та батьківськими комітетами обох закладів й отримало згоду на таке об’єднання», – наголосила вона. Читайте також: «Картка учня» має стати зручним «девайсом» і для батьків Також Ганна Старостенко зауважила, що запланована реорганізація дасть змогу створити більш якісні умови для навчання дітей з особливими потребами та покращить матеріально-технічну базу цих закладів. «Школа «Надія» розташована в невеликому приміщенні в стінах дитячого садочка № 651. Там дуже тісно, у класах навчається по 2-4 дитини, а більшість реабілітаційно-корекційного та комп’ютерного обладнання не використовується, оскільки немає приміщення для цього. Тоді як школа-інтернат № 2 не працює на повну потужність – тут навчаються лише 109 дітей, хоча заклад розраховано на 250. До того ж, у ньому просторі приміщення та широкі двері, що дасть змогу забезпечити безперешкодний доступ для дітей, які пересуваються у візках», – пояснила вона. Заступник голови КМДА також зазначила, що в рамках об’єднання місто виділяє додаткових 580 тисяч гривень на адаптування приміщення для дітей з особливими потребами – встановлення пандусів, облаштування санвузлів, заміну вікон. «Окрім того, така реорганізація не передбачає скорочення педагогічного персоналу – він буде збережений і об’єднаний під одним дахом, що принесе дітям ще більше користі. Адже в обох колективах є багато висококваліфікованих фахівців із корекційної роботи – дефектологів, логопедів, психологів, – які позитивно вплинуть не тільки на навчання, а й на реабілітацію дітей», – додала Ганна Старостенко. Для завершення процесу об’єднання Солом’янська РДА має підготувати всі необхідні документи, а батьківська та педагогічна громада неухильно контролюватимуть цей процес. Інформує прес-служба  департаменту освіти і науки КМДА