Американська компанія Lockheed Martin, що спеціалізується в галузі авіабудування, авіакосмічної техніки і суднобудування, запустила проект-пропаганду під назвою Generation Beyond (від англ. “майбутнє покоління”). Проект націлений на популяризацію теми космосу серед школярів, щоб надихнути їх на старанне навчання і майбутні досягнення в галузі науки. Для реалізації ідеї фахівці Lockheed Martin використали досягнення сучасних технологій віртуальної реальності.  Вони переобладнали класичний жовтий шкільний автобус на віртуальний пасажирський марсохід: вікна автобуса замінили на рідкокристалічні екрани, що демонструють дітям у дорозі марсіанський пейзаж. Усього під час поїздки показується 520 квадратних кілометрів Марса, причому панорама складена як із реальних знімків, отриманих за допомогою космічних апаратів, так і вигаданих, що відображають бачення і фантазії вчених про колонізацію Марса землянами. https://youtu.be/X5JTb_7qv78 У Lockheed Martin задоволені досягнутим успіхом і планують практикувати такі поїздки постійно. На підтримку проекту Generation Beyond компанія так само випустила мобільний додаток Hello Mars (Android, iOS), що надсилає користувачеві повідомлення про стан погоди на Марсі, і запустила факультативний курс навчання вчителів середньої і старшої шкіл теми космосу.