22 квітня на базі Черкаського державного бізнес-коледжу розпочнеться Фестиваль реклами, створеної студентами. Обирати кращі відеоролики соціальної та комерційної реклами матимуть змогу всі черкащани.   

Свого часу фестиваль з’явився, щоб студенти відділення маркетингу та комерції могли продемонструвати практичні навички створення друкованої та відеореклами. Проте сьогодні він уже «переріс» ці рамки, – констатує  заступник директора Черкаського державного бізнес-коледжу Максим Богун.

Завданням нинішнього фестивалю є насамперед стимулювання розвитку в молодих людей соціальної відповідальності та власного погляду на гострі соціальні проблеми суспільства – війна, аборти, стан довкілля, проблема куріння й алкоголізму.

Здебільшого на фестивалі здобувають нагороди творці саме соціальної реклами. Найкращу студентську рекламу ми надсилаємо на Український студентський фестиваль реклами та інші конкурси, де вони зазвичай займають призові місця.

Появі креативної реклами сприяє й робота студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club» – це місце неформального спілкування з фахівцями, метрами маркетингу та реклами. Тут проводять тематичні круглі столи, навчаються роботі з програмами, необхідними для створення реклами. Як результат –  черкаські підприємства використовують для своєї реклами роботи саме наших студентів.

Побувати на цьогорічному фестивалі соціальної та комерційної реклами і проголосувати за кращу студентську роботу на призи глядацьких симпатій зможе кожен черкащанин.

Проголосувати можна і в соцмережах, де буде виставлено всі рекламні роботи й підключено голосування.

Оксана Савицька,
медіаексперт

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *