У Всесвітній день книг та авторського права, 23 квітня, в бібліотеці Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася урочиста церемонія нагородження переможців ІІ Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion», на яку запросили й дві креативні групи студентів-медійників ЖДУ імені Івана Франка. За підсумками фестивалю студенти-першокурсники ЖДУ імені Івана Франка здобули «золото» в номінації «Ігровий буктрейлер» і «срібло» в номінації «Анімаційний буктрейлер». Читайте також: У ЖДУ підбили підсумки Всеукраїнської студентської олімпіади з біології Загалом у ІІ Всеукраїнському фестивалі буктрейлерів і промороликів «Book fashion» взяли участь понад 250 пізнавальних, творчих і креативних відеоробіт студентів. Роботи надходили з усієї України: Волині, Закарпаття, Поділля, Наддніпрянщини, Донбасу та Причорномор’я. Були заявки й з Кримського півострова. Лідерами за кількістю надісланих робіт цьогоріч стали номінації «Ігровий буктрейлер», «Презентаційний буктрейлер» та «Анімаційний буктрейлер». Також було презентовано трейлери до дитячої та розумної книги. Оцінювало роботи учасників фестивалю компетентне журі, серед членів якого і директор Департаменту соціальної політики КМДА Юрій Крикунов, і голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції, президент Київського Міжнародного фестивалю реклами, офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова. Читайте також: Під час конференції в ЖДУ студенти семи країн світу спілкувались англійською, німецькою та французькою мовами Першими свою нагороду – диплом ІІ ступеня – в номінації «Анімаційний буктрейлер» отримали франківки-першокурсниці спеціальності “Видавнича справа та редагування” Дарина Шевченко та Юлія Глинчук, які під керівництвом викладача кафедри видавничої справи, редагування, основ журналістики та філології Надії Миколаєнко зробили анімаційний ролик до дитячої “Книги року ВВС–2013” «Хто зробить сніг» (Мар’яна Прохасько, Тарас Прохасько). Читайте також: Новим партнером ЖДУ імені Івана Франка став найбільший університет північної Угорщини Поки перша креативна група ЖДУ раділа з перемоги, хвилювання у другої групи студентів-першокурсників спеціальності “Реклама та зв’язки з громадськістю” Оксани Бацюн, Сергія Косюченка, В’ячеслава Куліковського та їхнього керівника доцента кафедри видавничої справи, редагування, основ журналістики та філології  Олени Свінціцької лише зростало. І, як з’ясувалось згодом, не дарма. У номінації «Ігровий буктрейлер» за відеоролик до книги Михайла Пасічника «То – біла гарячка Росії» з рук голови правління Всеукраїнської рекламної коаліції, президента Київського Міжнародного фестивалю реклами, офіційного представника міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні Ірини Кузнєцової рекламісти ЖДУ отримали диплом І ступеня. «Це дуже круто! Молодці!», – прокоментувала нагородження франківців офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні  Ірина Кузнєцова. В анотації до відеоролика, який отримав найвищу нагороду ІІ Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion», франківці писали: «Поезія – це перша спроба зрозуміти, що відбулось, і саме ця теза лягла в основу створення буктрейлера до збірки віршів поета Михайла Пасічника «То – біла гарячка Росії».  Книга  є своєрідним календарем того, що відбувалось на сході України у 2014 – 2015 роках і триває досі. Кожен вірш збірки має присвяту певній даті. Читайте також: За здоровий спосіб життя! Франківці пробігли Житомиром Чому буктрейлер вартий уваги? По-перше, він створений із використанням фото- та відеоматеріалу, відзнятого підполковником Житомирського військового інституту ім. С. П. Корольова Іваном Канкіним, який тривалий час перебував на сході країни і фіксував жахливі реалії АТО. По-друге, відеоролик містить фрагменти відеопроекту Studio «Наш дом» м. Краматорська, що виник у результаті плідної співпраці військових і цивільного населення Донецького регіону – учнів і студентів, які відчули холодний подих війни. Ці кадри зі звуковою доріжкою з фрагментів віршів Михайла Пасічника з книги «То – біла гарячка Росії» має побачити кожен». І його уже побачили: 386 переглядів за три дні. Прес-центр ЖДУ ім. І. Франка

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу