Згідно з планом роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти в травні на базі Ужгородської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I – III ступенів Закарпатської обласної ради проведено міжобласний науково-практичний семінар „Інноваційні технології підтримки навчання дітей з особливими потребами”, де акцентувалася увага на використанні прикладних інформаційних технологій вивчення української жестової мови для дітей з вадами слуху. Читайте також: Тиждень циклової комісії у львівському коледжі перетворився на науково-мистецьке свято У роботі семінару взяли участь науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів, керівники, педагогічні працівники, методисти навчальних закладів та освітніх установ, представники державних інституцій і громадських організацій, які працюють із громадянами, які мають обмежені фізичні можливості. Привітав учасників семінару заступник директора з науково-дослідної роботи та міжнародної діяльності, доцент кафедри суспільно-гума­нітарної та етико-естетичної освіти ЗІППО, к.іст.н. М.М. Басараб, який звернув увагу на основні проблеми освіти для дітей з особливими потребами та можливі шляхи їх вирішення. Читайте також: Освітяни Волині долучилися до проведення всеукраїнського Тижня безпеки дорожнього руху Після вітального слова з доповідями виступили науковці Національного університету „Львівська політехніка”: д.т.н. професор кафедри інформаційних систем та мереж В.В. Пасічник, д.н.с.к., професор кафедри інформаційних систем та мереж, заступник директора з наукової роботи НТБ Н.Е.Кунанець, асистент кафедри інформаційних систем та мереж Т.В.Шестакевич, к.т.н., доцент кафедри інформаційних систем та мереж М.В.Давидов, асистент кафедри інформаційних систем та мереж О.В.Лозинська. Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти представили доцент кафедри менеджменту та інноваційного розвитку освіти, методист НДЛ інтелектуальної власності та трансферу технологій ЗІППО, к.с.н. О.М.Іваць та методист з інклюзивного навчання кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти ЗІППО, к.п.н. О.В.Гаяш. Також до роботи семінару у режимі відеоконференції долучилися представники Одеського обласного інституту вдосконалення вчителів. Читайте також: Діти з аутизмом вперше взяли участь у київському ЄвроМарафоні Директор Ужгородської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ст. Н.І.Бушко ознайомила присутніх зі специфікою навчально-виховного процесу у закладі та наголосила на важливості вивчення жестової мови для розвитку дітей з вадами слуху. Учитель школи В.А.Метенько провела майстер-клас із використання жестової мови при вивченні різних предметів вихованцями школи. У рамках семінару проходили дискусії з приводу необхідності застосування інноваційних технологій для підтримки дітей з особливими потребами та напрацьовано рекомендації щодо вдосконалення інклюзивного навчання в частині інформаційно-технологічного супроводу. Читайте також: Модель темної особистості розглянули психологи ЖДУ імені Івана Франка Учасники семінару отримали сертифікати. Результатом роботи стало подальше продовження співпраці науковців і педагогічних працівників із питань інклюзії та використання прикладних програм навчання дітей з особливими потребами. За інформацією Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу