24 травня 2016 року на базі Володимир-Волинської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» відбувся розширений звіт керівника школи Валентина Вірковського перед трудовим колективом, громадськістю області щодо діяльності навчального закладу впродовж 2015/2016 навчального року та впровадження на його базі підсумкового етапу експериментальної діяльності всеукраїнського рівня. Читайте також: У львівських школах хочуть легалізувати батьківські побори На заході були присутні представники постійної комісії з питань освіти, науки, інформаційного простору, культури та мови, національного і духовного розвитку, сім’ї, молоді, спорту та туризму Волинської обласної ради, начальники управлінь освіти міських рад, відділів освіти райдержадміністрацій, керівники навчальних закладів обласного підпорядкування, батьки, вихованці, громадськість та представники зарубіжних делегацій. У рамках експериментальної діяльності на базі Володимир-Волинської спеціалізованої школи-інтернату створено модель закладу нового типу «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки», де забезпечено сприятливі умови для надання широкого спектру освітніх, виховних, корекційних, соціальних, оздоровчих та інших послуг дітям різних категорій. Читайте також: У Снігурівському ДНЗ № 7 практикують прогресивну методику навчання раннього читання Директор навчального закладу Валентин Вірковський підбив підсумки роботи в теперішньому навчальному році і визначив завдання на наступний рік, а також презентував діяльність експериментального закладу нового типу, що на сьогодні забезпечує: – інноваційний підхід до організації навчально-виховного процесу, комфортні умови навчання та перебування в закладі для всіх його учасників; Читайте також: Обдаровані діти з особливими потребами об’єдналися на фестивалі “Повір у себе” – комплексний супровід дітей: педагогічна, соціально-психологічна підтримка в процесі навчання і виховання, збереження і зміцнення здоров’я учнів, створення спеціальних умов для здобуття якісної освіти дітьми з особливими потребами; – додатковий спектр послуг для різнобічного та гармонійного розвитку кожної дитини; Читайте також: У Львові освітяни говорили про реалії та перспективи свідомого батьківства – якісно новий рівень функціонування системи управління навчально-виховним процесом і школою загалом. Під час перебування в області начальник відділу освіти дітей з особливими потребами департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Тетяна Симоненко взяла участь у робочій нараді з керівниками місцевих органів управління освітою, де презентувала законодавчу та нормативно-правову базу щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами і наголосила на необхідності створення умов для реалізації їхнього права на освіту шляхом розвитку інклюзивного навчання. Читайте також: Ох, уже ці домашні завдання, або Чому дитина не хоче робити уроки Інформує МОН України