Сучасні батьки намагаються підкупити своїх дітей іграшками і одягом. Такого висновку дійшли британські психологи на основі аналізу списків покупок, зроблених батьками для своїх нащадків за рік. Дорослі змушені надто багато працювати, тому вони проводять зі своїми дітьми значно менше часу, ніж їм хотілося б. Щоб спокутувати провину батьки готові дарувати іграшки, гаджети і модний одяг буквально на першу вимогу, не чекаючи свят і знаменних дат. Дорогі подарунки без приводу робляться ще і як «оплата» за хорошу поведінку, виконання домашнього завдання і хатньої роботи. Тобто за все те, що нинішні дорослі робили абсолютно задарма, коли самі були дітьми. Більше половини опитаних зізналися, що їм у дитинстві дарунки робили лише на свята. Ще однією причиною, чому батьки забезпечують своїх дітей дизайнерськими кросівками, модними іграшками і технічними новинками — це прагнення допомогти їм стати популярнішими серед ровесників. 17  %  опитаних зазначили, що не хочуть бачити своїх дітей серед «аутсайдерів» і прагнуть забезпечувати їх тими новинками, які вважаються «крутими». Сучасні батьки дотримуються думки, що в дитини має бути власний телевізор у кімнаті, а також комп’ютер або ноутбук. 16 % вважають, що в дітей мають бути дорогі кросівки, чверть опитаних упевнені, що їх нащадки мають бути в курсі всіх новинок у світі комп’ютерних ігор, а 19 % кажуть, що в дитини при собі завжди має бути MР3-плеєр.   Проте більшість опитаних сподівається, що діти все-таки знатимуть ціну грошей і зможуть самі забезпечувати себе дорогими іграшками, коли виростуть. За матеріалами nastroenie.com.ua

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу