Понад 200 організацій із різних країн світу: університети, школи, уряди, дослідні лабораторії за сприяння ЮНЕСКО підготували документ, у якому зазначили ключові індикатори, що допомагають оцінити й поліпшити освіту в різних країнах.

Усього таких критеріїв – 42. Значна їх частина пов’язана з рівноправністю й успішністю навчального процесу.

Перший показник оцінює кількість учнів, які успішно засвоїли мінімальну програму з читання та математики до кінця початкової школи. Решта критеріїв може бути розподілена за кількома групами:

  • Доступність якісної дошкільної освіти, що допомагає підготувати дітей до навчання в початковій школі.
  • Доступність якісної професійної, додаткової та вищої освіти.
    Збільшення кількості молодих людей, які мають необхідні для кар’єри навички.
  • Боротьба з нерівністю в освіті (в т.ч. гендерна, національна та будь-яка інша дискримінація).
  • Підвищення рівня грамотності серед молоді та дорослих.
  • Передача знань і навичок, необхідних для підтримки сталого екологічного розвитку, дотримання прав людини, просування гендерної рівності, ненасильства та культурного розмаїття.
  • Розробка або вдосконалення освітніх можливостей, що враховують особливості віку, гендеру та фізичного розвитку; надання безпечної, інклюзивної та якісної освіти для всіх.
  • Збільшення кількості грантів на вищу освіту для людей у країнах, що розвиваються.
  • Збільшення кількості кваліфікованих вчителів, зокрема в країнах, що розвиваються.

 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *