Понад 200 організацій із різних країн світу: університети, школи, уряди, дослідні лабораторії за сприяння ЮНЕСКО підготували документ, у якому зазначили ключові індикатори, що допомагають оцінити й поліпшити освіту в різних країнах. Усього таких критеріїв – 42. Значна їх частина пов’язана з рівноправністю й успішністю навчального процесу. Перший показник оцінює кількість учнів, які успішно засвоїли мінімальну програму з читання та математики до кінця початкової школи. Решта критеріїв може бути розподілена за кількома групами: Доступність якісної дошкільної освіти, що допомагає підготувати дітей до навчання в початковій школі. Доступність якісної професійної, додаткової та вищої освіти. Збільшення кількості молодих людей, які мають необхідні для кар’єри навички. Боротьба з нерівністю в освіті (в т.ч. гендерна, національна та будь-яка інша дискримінація). Підвищення рівня грамотності серед молоді та дорослих. Передача знань і навичок, необхідних для підтримки сталого екологічного розвитку, дотримання прав людини, просування гендерної рівності, ненасильства та культурного розмаїття. Розробка або вдосконалення освітніх можливостей, що враховують особливості віку, гендеру та фізичного розвитку; надання безпечної, інклюзивної та якісної освіти для всіх. Збільшення кількості грантів на вищу освіту для людей у країнах, що розвиваються. Збільшення кількості кваліфікованих вчителів, зокрема в країнах, що розвиваються.  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу