Міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час спілкування з керівниками шкіл – учасниками тренінгу  «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати» в Житомирі зазначила, що якісна освіта для дітей з особливими потребами залежить від уміння педагогів диференціювати навчальний процес, щоб забезпечити доступність освіти для дітей із різними можливостями та потребами.

За словами Лілії Гриневич, навчальні заклади повинні бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами. «Заклади мають докласти зусиль для створення в них належних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами», – наголосила міністр.

Лілія Гриневич зазначила, що міністерство спільно з органами управління освітою виконавчої влади та органами місцевого самоврядування впроваджує комплекс заходів щодо розвитку мережі навчальних закладів, які запроваджують інклюзивне навчання – забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їхнього навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Важливу роль у забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими потребами відіграє підготовка педагогічних кадрів. Із цією метою у вищих педагогічних навчальних закладах запроваджені навчальні курси, а розділ про основи освіти для дітей з особливими потребами включено до навчальних програм для слухачів курсів підвищення кваліфікації на базі обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

zhitomir-2-2.06.2016

Міністр повідомила про необхідність просвітницької роботи серед батьків та дітей у навчальних закладах для того, щоб виховувати толерантне суспільство.

Водночас результат навчання дітей з особливими потребами буде задовільним лише за умови консолідації зусиль усіх інституцій, що опікуються долею таких дітей. Коли в одній команді працюватимуть управлінці, науковці, педагоги та відповідні фахівці, за активної участі батьків. «Батьки та громадські організації є рушійною силою, за підтримки яких відбуваються зміни в системі освіти дітей з особливими освітніми потребами», – наголосила Лілія Гриневич.

Повідомляє прес-служба МОНУ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *