8 червня 2016 року за участю заступника міністра освіти і науки Павла Хобзея відбулося засідання робочої групи щодо підготовки національного звіту України в рамках Туринського процесу.

У засіданні взяли участь керівник програм в Україні Європейського фонду освіти Маргарета Ніколовська, старший фахівець із систем кваліфікацій ЄФО Ар’єн Дей, фахівець з питань управління та фінансування у галузі професійної освіти і навчання ЄФО Марі Дорлін, заступник генерального директора Федерації металургів України по зв’язках з органами державної влади Олена Колеснікова, представники Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики, Державної служби зайнятості, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України, Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України.

«Участь України в Туринському процесі стане основою для плану модернізації системи професійної освіти під час процесу децентралізації». Про це повідомив заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей.

Читайте також: У Слов’янському коледжі НАУ відбулась виставка технічної творчості викладачів і студентів

Водночас заступник міністра звернув увагу на важливість дотримання права дитини на здобуття професійно-технічної освіти під час формування плану модернізації мережі закладів. «Ми повинні нарощувати кількість учнів, а сама мережа може скорочуватися. Головне – пам’ятати про дітей», – наголосив Павло Хобзей.

Керівник програм в Україні Європейського фонду освіти Маргарета Ніколовська нагадала, що Туринський процес – це інструмент оцінювання професійної освіти країни у вигляді аналітичної рамки, що складається із запитань, відповіді на які дають змогу оцінити систему освіти. Країни-партнери Європейського фонду освіти створили Туринський процес, щоб об’єднати всі зацікавлені сторони щодо розвитку професійної освіти. «Система професійного навчання – найскладніший елемент розвитку людського капіталу, в цій системі залучено багато сторін – органи виконавчої влади, державні установи, професійні навчальні заклади, підприємства, професійні центри підготовки», – пояснила Маргарета Нікольська.

За її словами, перевагою участі України в Туринському процесі є те, що демонструє цю систему освіти потенційним інвесторам. «Ця робота дає додаткові можливості для України: залучити більше експертів, матеріальних ресурсів. Звіт, який з’явиться в кінці цього довгого Туринського процесу, буде мовою, зрозумілою міжнародній спільноті», – наголосила керівник проекту Європейського фонду освіти.

Заступник директора департаменту професійної освіти Вікторія Карбишева нагадала, що в Туринському процесі 2016 року Україна обрала як національний, так і регіональний рівні звітності, що готуватимуться протягом року. Для координації участі в Туринському процесі створено робочі групи на національному та регіональному рівнях. Представників із 25 регіонів,  які готуватимуть звітність, поділено на три групи – по 8 областей. Для них у червні відбудуться робочі наради у Львові, Вінниці, Дніпропетровську. Проміжні результати звітів із регіонів повинні бути надані Міністерству освіти і науки до 15 липня. Дані регіонів будуть використані в національному звіті, адже важливим елементом цього звіту є порівняння національних даних із регіональними.

Учасники засідання розглянули питання реалізації Туринського процесу на національному рівні, а також обговорили труднощі, що виникають під час підготовки звітності.

Інформація МОНУ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *