Неможливо якісно провести реформу середньої освіти, якщо вона не супроводжуватиметься зміною підходів до підготовки вчителя. Про це зазначила міністр освіти і науки Лілія Гриневич на засіданні сектору вищої освіти Науково-методичної ради МОН.

“Ми декларуємо компетентнісний підхід до стандартів змісту середньої освіти та компетентнісний підхід до викладання. Для тих, хто працює в системі освіти, абсолютно ясно, що розуміють, що це таке, 10 % учителів. І це засвідчує кризу, в якій ми  знаходимося”, – зауважила Лілія Гриневич.

Зараз МОН розробляє нову Концепцію педагогічної освіти та нові стандарти вищої освіти загалом.

Міністр наголосила, що визначальним для формування стандартів  педагогічної освіти є вироблення якісної рамки – Концепції педагогічної освіти. Вона зазначила, що українська школа знаходиться в пострадянській кризі, коли сучасний світ диктує нові тенденції, а навчання досі орієнтоване на звичайне запам’ятовування фактів, яких більшає з кожним днем.

Як нова Концепція педагогічної освіти, так і стандарти зокрема визначатимуть обсяг та якість знань, які повинен отримати випускник вищого навчального закладу. Міністр зазначила, що правильне визначення результатів навчання освітян, має бути напряму пов’язане з концепцією  нової школи.

“Зараз ми також готуємо освітній кодекс учителя. Цінності – це дуже вагомий елемент у підготовці педагога, їх обов’язково має враховувати нова концепція. Саме орієнтація на етику та цінності – головна ознака провідних освітніх систем. З огляду на те, що в нас дедалі частіше постає питання взаємовідносин вчителів і батьків, вчителів і дітей, оскільки ми знаходимося в складній ситуації військового конфлікту, етична підготовка вчителя – це нагальне питання”, – додала Лілія Гриневич.

Інформація МОНУ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Один коментар до “Педагогічна освіта потребує нових підходів, – Лілія Гриневич”
  1. Чи розуміє сама пані міністр щось про компетентнісний підхід? Особливо це чітко вдображено в її виступі на Першому телевізійнорму :загальні фрази і нічого конкретного!!!! Про нього вже років 15 товчуть на всіх рівнях, починаючи в школі і закінчуючи на рівні Міністерства. А чи хтось знає,що потрібно кожній дитині , людині в майбутньому ? Вже програми так переробили, натворили таких підручників….. Починаємо знову…. творити “інтерактивні” методики…Смішно і соромно , що людина намагається знищити напрацьоване іншими, видаючи за своє !!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *