Заволодіти увагою підлітка, змусити його навчатися, надати стимул для мотивованої навчальної діяльності – дуже складне завдання. Я як мати та освітянка з неабияким стажем це знаю добре.

Ускладнення змісту навчання потребує  і досконаліших способів здобуття знань. Зростає рівень абстрагування й узагальнення, формуються системи прямих і зворотних логічних операцій, міркувань і умовиводів, які стають більш усвідомленими, обґрунтованими та логічно досконалішими.

Читайте також: Як запобігти шкільним поборам, знають у Хмельницькій міськраді

У підлітковому віці спостерігається зниження успішності, інтересу до навчання. Причини цього явища зрозумілі:

  • освітнє середовище приваблює не стільки навчальною діяльністю, скільки можливістю спілкування з ровесниками;
  • розширюється коло джерел інформації, життєвих зв’язків;
  • нові вимоги в середній школі – поява нових учителів, зростають вимоги до самостійності в навчальній діяльності;
  • унаслідок актуалізації професійного вибору підліток поділяє навчальні предмети на «важливі і неважливі».

Ставлення підлітка до навчання переважно залежить від особи вчителя, тому диференціюється щодо різних предметів, які учень поділяє на «цікаві і нецікаві». В учителі учні цінують ерудованість, справедливість, доброзичливість, тактовність, уміння організувати роботу учнів. Саме ці аспекти дуже добре розуміють викладачі філологічного напряму лінгвістичної школи «Prime Time» м. Слов’янська під керівництвом Олени Ябурової. Колектив закладу постійно активізує пізнавальну та творчу діяльність вихованців, застосовуючи екскурсії, тематичні заходи, творчі та навчальні конкурси.

Уже декілька років поспіль вихованці закладу посідають призові місця на всеукраїнських мовних олімпіадах, отримують міжнародні сертифікати тощо.

Цього літа справжнім  святом для учнів стала подорож до Львова та Моршина. У супроводі чудових викладачів Яни Міроненко та Ірини Погосян, дітлахи відкривали класичну витонченість міста Левів, самобутню неповторність заходу України, красу пісенних Полонин, поетичність легенд Синевіра та казкових водоспадів. Гостинні господарі краю радісно відкривали мандрівникам таємниці аутентичного побуту, традицій, залучали до приготування народних страв, вивчення традицій.

Протягом подорожі в учнів не було жодної вільної хвилинки! Окрім екскурсій, вони навчалися англійської, вдосконалювали українську, відкривали себе, насолоджувалися творчими та філологічними квестами, навіть опанували американський футбол.

Заглиблення в мовне середовище, спілкування з носіями англійської, польської, української сприяли підліткам 10 – 15 років, які відчували емоційне піднесення, зрозуміти свої потреби, визначити обрії майбутньої роботи та самоосвіти.

Читайте також: Майже 9 тисяч дітей удосконалили свою англійську в мовних таборах Полтавщини

Завдяки майстерності педагогів кожна мить такого навчання давала радість пізнання та самовдосконалення, а також сприяла розвитку патріотичного мислення та толерантності.

  Наталія Челов’ян, мати вихованки закладу

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *