Роботу науково-популярного каналу зупинили через рекламу алкоголю - media national geographic foto01Національна рада з телебачення та радіомовлення тимчасово призупинила трансляцію пізнавального телеканалу National Geographic (США) у зв’язку з рекламою алкоголю.

Про це сказано у повідомленні Нацради. Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 21 серпня за результатами моніторингу, проведеного 8 травня.

“Виявлено, що в ефірі телеканалу о 21:11 за київським часом транслювався рекламний ролик алкогольного напою”, – наголошують у повідомленні Нацради.

Отже, Нацрада прийняла рішення про визнання телеканалу National Geographic таким, що  не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавству України, згідно з яким Україна залишила за собою право обмежувати на своїй території ретрансляцію каналів, в яких є реклама алкогольних напоїв.

Нацрада з телебачення в своєму рішенні наголосила компанії ViaMedia (Київ), яка є ексклюзивним представником телеканалу National Geographic в Україні, на необхідності протягом трьох тижнів привести свою діяльність у відповідність до закону “Про телебачення і радіомовлення”.

Якщо компанія не дослухається до рекомендацій, канал зникне з переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і ретрансляція яких на території України не обмежується.

National Geographic – один із найпопулярніших у світі каналів, що транслює науково-популярні фільми про природу, історію, культуру.

За матеріалами ukranews.com

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *