Порівняння результатів опитування респондентів із Департаменту освіти та з районних відділів освіти виявило розбіжності в розумінні ними місії управління освітою.

Так, фахівці Департаменту освіти вважають, що найкращими показниками їхньої роботи є: якість освітніх послуг і професійний рівень педагогів у місті.

Натомість, фахівці районних управлінь освіти на перші місця, крім якості освітніх послуг, поставили упровадження інноваційних навчальних технологій у закладах освіти.

Неактуальним для фахівців районних управлінь освіти є такий важливий у наш час показник, як конкурентоспроможність випускників на ринку праці. Майже половина з них (46 %) вважають, що кількісні і якісні показники учнів-переможців на конкурсах і олімпіадах можуть визначати ефективність їхньої роботи.

Діаграма 1. Розподіл відповідей на запитання: «На Вашу думку, за якими критеріями необхідно оцінювати ефективність роботи Департаменту освіти?», % (Департамент освіти)

15644

 

Діаграма 2. Розподіл відповідей респондентів на запитання: «На Вашу думку, за якими критеріями необхідно оцінювати ефективність роботи районного управління освіти?», % (районне управління)

 

68489

 

Отже, загалом співробітники Департаменту освіти та районних управлінь освіти високо оцінюють діяльність своїх організацій. Однак вважають, що необхідно реформувати систему роботи їхніх організацій. Серед першочергових заходів реформування – підвищення заробітної плати, надання можливості співробітникам самостійно вибирати форми підвищення кваліфікації, скорочення контрольно-наглядових функцій.

Інформує прес-служба Центру  науково-освітніх інновацій та моніторингу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *