Порівняння результатів опитування респондентів із Департаменту освіти та з районних відділів освіти виявило розбіжності в розумінні ними місії управління освітою. Читайте також: Інклюзивна освіта впроваджується в 50 школах і 20 дитсадках Запорізької області Так, фахівці Департаменту освіти вважають, що найкращими показниками їхньої роботи є: якість освітніх послуг і професійний рівень педагогів у місті. Натомість, фахівці районних управлінь освіти на перші місця, крім якості освітніх послуг, поставили упровадження інноваційних навчальних технологій у закладах освіти. Читайте також: З 1 вересня дітям у молодшій школі навчатися буде легше. Затверджено нові програми Неактуальним для фахівців районних управлінь освіти є такий важливий у наш час показник, як конкурентоспроможність випускників на ринку праці. Майже половина з них (46 %) вважають, що кількісні і якісні показники учнів-переможців на конкурсах і олімпіадах можуть визначати ефективність їхньої роботи. Діаграма 1. Розподіл відповідей на запитання: «На Вашу думку, за якими критеріями необхідно оцінювати ефективність роботи Департаменту освіти?», % (Департамент освіти)   Діаграма 2. Розподіл відповідей респондентів на запитання: «На Вашу думку, за якими критеріями необхідно оцінювати ефективність роботи районного управління освіти?», % (районне управління)     Отже, загалом співробітники Департаменту освіти та районних управлінь освіти високо оцінюють діяльність своїх організацій. Однак вважають, що необхідно реформувати систему роботи їхніх організацій. Серед першочергових заходів реформування – підвищення заробітної плати, надання можливості співробітникам самостійно вибирати форми підвищення кваліфікації, скорочення контрольно-наглядових функцій. Інформує прес-служба Центру  науково-освітніх інновацій та моніторингу