Маленькі «чомучки» щоденно ставлять величезну кількість запитань. Їм цікаво абсолютно все: чому йде дощ, чому дме вітер, чому світить сонце?  У доступній формі пояснити маленькій дитині суть природних явищ і закономірностей, розповісти про причини та наслідки того, що відбувається, – завдання не з простих.

Звісно, можна постаратися розповісти або показати, але ефективніше, щоб у ході дослідів та експериментів дошкільники самі дійшли висновку. Для дитини досліди – це маленькі фокуси, вони доступні для  дитячого розуміння і дуже цікаві.

Саме тому днями вихованці старшої групи «Віночок» Снігурівського ДНЗ № 7 Миколаївської області,  під керівництвом вихователя Огородник Н.Л. проводили досліди та експерименти.

Діти “чаклували” з лабораторним посудом, мали можливість зануритись у світ  склянок та піпеток, могли спостерігати надзвичайні явища, “пропустити” враження крізь себе. Поповнюючи  власну скарбничку життєвого досвіду, вихованці Наталії Леонідівни ставили  досліди з ґрунтом, з фарбою та сіллю, повітрям, сонцем та тінню, водою в трьох її станах (зафарбовували, заморожували, випаровували, розчиняли в ній різноманітні речовини або ж, навпаки, доводили протилежне).

Велику увагу та підтримку проявили батьки вихованців старшої групи «Віночок» до дослідницької діяльності, всіляко підтримуючи  дітей та педагога під час усіх починань. Лише в такому складі та співпраці педагог – дитина – батьки можна виховати розсудливу, креативну впевнену в собі дитину та підготувати її до дорослого життя.

 Наталя Слободянюк, вихователь-методист ДНЗ № 7, м.Снігурівка Миколаївської області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *