22 серпня 2016 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка в рамках роботи  Великої  Педагогічної  Ради педагогічних працівників міста Києва та Київської області відбулася подіумна дискусія на тему «Розвиток інклюзивної освіти: спільні зусилля – запорука успіху».

Дискусія була організована за підтримки управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської державної адміністрації.

У дискусії взяли участь експерти:

  1. Байда Лариса Юріївна, начальник відділу нормативно-правового та юридичного забезпечення діяльності Національної Асамблеї інвалідів України»;
  2. Луценко Інна Василівна, науковий співробітник лабораторії інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;
  3. Найда Юлія Михайлівна, координатор проектів Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

Модератором дискусії була Софій Наталія Зіновіївна, завідувач науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

До дискусії долучилося понад 50 учасників: педагогічні працівники та представники громадськості міста Київ і Київської області.

4489

У контексті теми дискусії учасники мали можливість обговорити спільні можливості та ресурси в реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на інклюзивну освіту.

Одним із таких ресурсів стало розроблення методистами НМЦ інклюзивної освіти  посібника «Інклюзія від А до Я». Посібник містить відповіді на основні запитання, з якими найчастіше стикаються педагоги і батьки дітей з особливими освітніми потребами в процесі впровадження інклюзивної освіти, а також посилання на відповідні нормативно-правові документи. В електронному вигляді посібник можна знайти на сайті НМЦ інклюзивної освіти.

DSC_0171

Також учасники були ознайомлені з основними результатами дослідження, що проводилося в березні 2016 року в п’яти регіонах України, зокрема й у місті Києві. Рекомендації, що були написані за результатами дослідження, можуть стати хорошим орієнтиром при плануванні роботи навчальних закладів із питань розвитку інклюзивної освіти. Текст дослідження можна знайти на сайті Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

Інформує департамент освіти і науки КМДА

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *