Щоб змінити українську школу, має змінитися свідомість та підходи до навчання – маємо перейти від принципу трансляції знань до компетентнісного підходу, передати учням віру у свої сили та можливість змін. Про це повідомила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час свого робочого візиту до Луганської області 26 серпня. В рамках візиту Міністр взяла участь у роботі обласної серпневої конференції педагогічних працівників «Створення умов для нової української школи на Луганщині». Читайте також: Щоб виграти війну, ми маємо працювати з дітьми, – Юрій Гарбуз «Економічні негаразди, політичну нестабільність, бои?ові діі? тут на Сході України я розглядаю не лише як перешкоди для змін, а як причини, які зумовлюють і?х необхідність. Освіта є ключовим елементом національноі? безпеки, бо людина – це наи?ціннішии? актив держави. Маємо перетворити освіту на чинник економічного зростання, джерело національноі? єдності, засіб соціального просування кожного громадянина», – зазначила Лілія Гриневич. Читайте також: Столиця готова стати флагманом у реформуванні освіти, – Ганна Старостенко Міністр також підкреслила, що у місцевих громад з’явиться можливість впливати на зміст освіти, а у вчителів – більше педагогічної свободи. «Найбільший виклик сьогодні це навіть не відсутність коштів, а впевненість у наших силах. Потребує змін наша свідомість, підходи до навчання. Ми маємо відмовитись від принципу трансляції знань та перейти до компетентнісного підходу, а також передати учням віру у свої сили, віру у можливість змін. Тільки за таких умов вони стануть особистостями, патріотами та інноваторами», – додала міністр освіти і науки України. Читайте також: Міносвіти запрошує до обговорення концепції Нової української школи Довідково:  З матеріалами серпневих конференцій освітян, інформаційно-аналітичними матеріалами за підсумками підготовки до нового навчального року та з концепцією Нової української школи можна ознайомитися на сайті МОН в розділі «Серпневі педагогічні конференції 2016» або за посиланням. Інформує МОН України