Над питанням підвищення якості викладання замислився викладач Китайського університету Вей Сяоюн (Wei Xiaoyong). Щоб зрозуміти, які моменти його лекцій викликають зацікавленість студентів, а які змушують нудьгувати, професор застосовував технологію розпізнавання облич. Про це повідомляє The Telegraph. Програма використовує зображення з камер, що записують слухачів під час лекцій, для аналізу їхніх емоцій. Для кожного з 324 студентів система вибудовує діаграму, де позначаються його емоції і ступінь втоми. І саме спираючись на ці дані Вей Сяоюн вдосконалює свої лекції. Крім того, завдяки програмі можна проаналізувати активність студентів під час навчального процесу. Професор користується системою розпізнавання облич уже близько п’яти років, проте спочатку  вона служила для контролю відвідуваності студентів.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу