Над питанням підвищення якості викладання замислився викладач Китайського університету Вей Сяоюн (Wei Xiaoyong). Щоб зрозуміти, які моменти його лекцій викликають зацікавленість студентів, а які змушують нудьгувати, професор застосовував технологію розпізнавання облич. Про це повідомляє The Telegraph.

Програма використовує зображення з камер, що записують слухачів під час лекцій, для аналізу їхніх емоцій. Для кожного з 324 студентів система вибудовує діаграму, де позначаються його емоції і ступінь втоми. І саме спираючись на ці дані Вей Сяоюн вдосконалює свої лекції. Крім того, завдяки програмі можна проаналізувати активність студентів під час навчального процесу.

bbb_facial_reading_tool_1-large_trans++NZQiiPf6tgL-tO2u-Or8SixtggIH3TqJFdlrXhdd2Js

Професор користується системою розпізнавання облич уже близько п’яти років, проте спочатку  вона служила для контролю відвідуваності студентів.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *