21 – 23 вересня 2016 року в м. Береговому Закарпатської області відбувся Всеукраїнський навчально-методичний семінар методистів іноземних мов обласних (міських) інститутів післядипломної педагогічної освіти «Іноземна мова як життєве вміння». Читайте також: Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» Директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Тетяна Палько зазначила, що цей рік проголошено Роком англійської мови. Багато років поспіль волонтери Корпусу Миру США працювали в навчальних закладах Закарпатської області. Із 28 волонтерів, задіяних в освітніх проектах в Україні, 4 працювали на Закарпатті. Цей регіон особливо завдячує Корпусу Миру США започаткованими літніми мовними школами для вчителів англійської мови, що стали прикладом для всієї України. Сьогодні такі школи запроваджуються у різних регіонах країни.

ЗІППО став базою для тих, хто хоче скласти тести та отримати безстроковий мiжнародний сертифiкат. Закарпатський інститут є єдиним в Україні, де відкрито такий центр. Крім того, минулого року на базі інституту післядипломної педагогічної освіти був проведений IV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської, німецької, французької мов та вперше – з угорської. Головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Оксана Коваленко наголосила на особливостях змісту та шляхах реформування іншомовної освіти в Україні. Читайте також: Українсько-японську співпрацю обговорили в НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» Консультант Екзаменаційного департаменту Кембриджського університету в Україні Дарина Сіжук розповіла про нову українську школу, про її завдання, виклики для вчителя іноземної мови та використання компетентнісного підходу в оцінюванні навчальних досягнень учнів. Менеджер проектів Британської Ради в Україні Вікторія Іваніщева наголосила на показниках фахової майстерності вчителів іноземної мови та представила новий проект Британської ради щодо рамкової класифікації педагогічних працівників, зокрема вчителів іноземних мов. Читайте також: Розпочав роботу VІІI Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій Секретар Українського відділення Міжнародної асоціації учителів англійської мови як іноземної Олександр Шаленко зробив детальний аналіз виступу всіх учасників Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016», зупинився на позитивних моментах їхньої роботи та помилках, яких припускалися конкурсанти під час проведення уроків. Свій виступ доповідач підкріпив відеоматеріалами. Учасники освітнього форуму продовжили роботу у Берегівській ЗОШ І – ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови Берегівської міської ради Закарпатської області. Читайте також: У МОН обговорили проект переліку професій загальнодержавного значення Учитель Берегівської ЗОШ І – ІІІ ст. № 5 з поглибленим вивченням англійської мови, переможець ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» Віолетта Македон підготувала відкритий урок з англійської мови для учасників семінару. Перед уроком Олександр Шаленко провів настановчу нараду з педагогами, які були присутні на уроці, та ознайомив із картою спостережень, що використовувалася під час аналізу уроку. Крім цього, провів тренінг із педагогами, використовуючи тематичні завдання та анкети спостережень, а також розповів про рамку безперервного фахового розвитку вчителів іноземної мови. Читайте також: Підготовка до Універсіади в Алмати триває Колеги зазначили, що урок був проведений на високому рівні. Під час рефлексії над уроком присутні оцінили його як урок нової української школи нового українського вчителя. Робота учасників семінару продовжилася в секціях з англійської, німецької та французької мов. У роботі секцій взяли участь методисти різних компаній, представництв і видавництв, які ознайомили присутніх із новітніми онлайн-ресурсами, стандартами та методами навчання, застосуванням їх у роботі. Робота Всеукраїнського навчально-методичного семінару завершилася круглим столом та обговоренням стратегій Міністерства освіти і науки України щодо розвитку іншомовної освіти. Також увагу присутніх було акцентовано на методичних рекомендаціях щодо навчання іноземних мов у початковій школі та розробці рамки безперервного фахового розвитку вчителів іноземної мови. За інформацією ЗІППО

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу