30 вересня студенти Київського інституту бізнесу та технологій завітали до Київської міської державної адміністрації, щоб ознайомитись із особливостями роботи та організацією робочого процесу органів київської влади. Відвідини організувала викладач дисципліни «Ділова українська мова» Наталія Грушко.

Спершу студенти завітали в «Контактний центр міста Києва 1551». Візитерам провели екскурсію та розповіли про особливості роботи всього центру. Зокрема, заступник директора служби Олександр Дудченко  розповів про функції IT-відділу, а працівники розкрили специфіку корпоративної культури 1551. Також студентам показали святиню всіх комп’ютерних систем – серверну кімнату, де вони в рамках своєї спеціалізації ставили запитання про взаємодію сервера із системами CRM, про налаштування системи тощо.

Надалі студенти завітали до тих, хто безпосередньо приймає дзвінки, – до операторів кол-центру. Тут молодь цікавило, зокрема, як коректно вибудувати діалог, які особливості роботи з незадоволеними громадянами, які умови стажування тощо. Також студенти мали можливість послухати «живі» дзвінки операторів та стати свідками вирішення конкретних ситуацій.

Кульмінацією відвідин КМДА стала зустріч у конференц-залі з радником заступника голови КМДА Юлією Грамотною, яка розповіла про сучасні методи оптимізації процесу роботи житлово-комунального господарства, специфіку виходу з кризових ситуацій та низку корисних кейсів у роботі держслужбовця.

Відвідини КМДА проводились у рамках профорієнтаційних зустрічей. Київський інститут бізнесу та технологій у межах освітнього процесу дає студентам можливість побачити на власні очі, де і як використовувати знання з тієї чи іншої навчальної дисципліни.

За інформацією прес-служби КІБіТ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *