Реформування освіти в Україні та, зокрема досвід Республіки Корея у питаннях імплементації освітніх реформ, підготовки та переатестації вчителів, розробки системи онлайн-навчання міністр освіти і науки України Лілія Гриневич обговорила з президентом Корейського Інституту Розвитку Освіти (KEDI) Чаечун Гімом (Chaechun Gim). Зустріч відбулася 12 жовтня 2016 року у Сеулі, в рамках робочої поїздки Лілії Гриневич до Республіки Корея. Читайте також: Потрібно звільнити педагогів і адміністраторів від непотрібних звітів, – Павло Хобзей “Україна хоче максимально вивчити досвід країн, що успішно реформували свою систему освіти і, звісно, Корея – одна з таких країн. Нині для нас нагальними є питання запровадження Нової української школи, тому ми активно цікавимося досвідом інших країн. Зокрема, це стосується розвитку системи онлайн-навчання, що існує в Кореї, адже ми хочемо створити національну освітню онлайн-платформу, через яку навчатимемо вчителів нових освітніх підходів, розміщуватимемо матеріали для школярів, створимо можливості для онлайн-навчання”, – зазначила Лілія Гриневич. Корейський Інститут Розвитку Освіти є однією з провідних установ, що визначають освітню політику Кореї ще з моменту свого створення у 1972 році. Сьогодні КEDI відіграє роль національного “think tank” – так званого мозкового центру, що запроваджує освітні інновації, спрямовані на підвищення якості освіти. Читайте також: Міжнародні дні освіти дорослих у Запорізькій області: успішний старт, новації та перспективи Загалом на зустрічі Лілія Гриневич описала ключові зміни, які чекають українську шкільну освіту після впровадження реформи. Зокрема, йшлося про  перехід від знаннєвого до компетентнісного підходу у навчанні, формування нового змісту освіти та  створення сучасного освітнього середовища для дітей. Також вона повідомила, що нещодавно в українському парламенті пройшов перше читання Закон “Про освіту”, що є ключовим для подальшої реалізації освітньої реформи. Президент Корейського Інституту Розвитку Освіти  Чаечун Гім у ході розмови описав процес реформування освіти в Кореї, зокрема зосередився на питаннях розвитку онлайн-освіти та змішаного навчання. Читайте також: Всеукраїнський семінар-практикум керівників територіальних відділень МАН Корейська сторона високо оцінила потенціал України та стан впровадження реформ. Нагадаємо, що з 10 по 14 жовтня Лілія Гриневич перебуває з робочою поїздкою в Республіці Корея, де бере участь у міжнародному форумі “Global ICT Leadership Forum”. У рамках візиту Міністр освіти і науки України зустрілася з Віце-прем’єр-міністром, Міністром освіти Республіки Корея Лі Чжун-Сіком (Lee Joon-sik), а також зустрінеться з керівником Парламентської асоціації дружби «Корея – Україна»  Чой Джонг-Cіком (Cho Jeong-Sik).  Окрім цього, Лілія Гриневич відвідає університет Ханянг, що входить до переліку 100 найкращих університетів світу. Довідково Шкільне навчання в Кореї триває 12 років.  Дітей завчасно готують до дорослого життя, це зумовлено специфікою корейської системи соціальної мобільності, що визнає лиш один шлях нагору – через освіту. Інформація МОНУ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу