У рамках офіційного візиту Глави Української держави до Королівства Норвегія дружина Президента Марина Порошенко ознайомилася з досвідом країни у сфері інклюзивної освіти та провела зустріч із керівництвом громадської організації «Врятуймо дітей», що допомагає дітям, які постраждали під час військових конфліктів. Президент Петро Порошенко та пані Марина також мали аудієнцію з Королем Норвегії Гаральдом V та Королевою Норвегії Сонею Харальдсен, повідомляє Офіційне інтернет-представництво Президента України. Читайте також: Підписано Закон України щодо співпраці у Програмі наукових досліджень та навчання Євратом Дружина Глави Української держави ознайомилася з досвідом роботи початкової школи «Нордвет» – закладу для дітей з особливими освітніми потребами. Окрім звичайних та інклюзивних класів,  у школі діють 4 спеціалізовані групи (27 учнів) для учнів із загальними труднощами в навчанні, різними рівнями аутизму та порушеннями слуху. Навчання в школі зосереджене на інтеграції, створенні відповідного навчального середовища та розвитку мовленнєвих навичок. Із метою успішного розвитку дітей також ведеться співпраця з місцевим дитячим садком у напрямку продовження відповідних програм навчання для забезпечення їх послідовності та безперервності. На думку Марини Порошенко, саме навчання дитини з особливостями розвитку в загальноосвітній школі є визначальним етапом її соціалізації. «Тут формується світогляд, ціннісні орієнтири та закріплюється модель взаємовідносин з іншими людьми. Інклюзивна освіта з самого дитинства привчає всіх дітей шанувати людську гідність, бути відповідальними та уважними до потреб навколишніх», – наголосила дружина Президента. Читайте також: Необхідно вжити невідкладних заходів щодо дотримання температурного режиму в школах та дитсадках, – МОН На зустрічі з керівництвом і співробітниками норвезького відділення неурядової організації «Врятуймо дітей» пані Марина подякувала за роботу, яку організація здійснює на сході України, в наданні українським дітям психологічної допомоги та освіти. У ході розмови сторони обмінялися своїм баченням щодо створення безпечного та толерантного середовища для дітей, які постраждали від військових дій, та дітей з інвалідністю, а також про можливі шляхи співпраці у цих напрямках.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу