26 жовтня 2016 року в Міністерстві освіти і науки України відбулося перше засідання робочої групи, що розроблятиме проект Положення про наставництво. Читайте також: Відео з методичними рекомендаціями до оновленої програми з Математики вже завантажено на EdEra Цей документ потрібен для імплементації Закону «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», зокрема, для реалізації нової офіційної форми опіки – наставництва. Робочу групу очолив Уповноважений Президентом України з прав дитини М. Кулеба, також до неї увійшли представники МОН, Мінсоцполітики  та громадських організацій. Читайте також: До 2022 року учнів із спеціальних шкіл переведуть до інклюзивних класів ЗНЗ Законом визначається, що наставництво – це добровільна безоплатна діяльність із надання дитині, яка проживає в інтернатному закладі, індивідуальної підтримки та допомоги в підготовці до самостійного життя. Наставники ознайомлюватимуть дітей із практиками суспільного спілкування, подолання складних життєвих ситуацій, формуватимуть навички здорового способу життя та сприятимуть становленню дитини як відповідальної, успішної особистості. Читайте також: МОН розбудовує систему освітньої статистики Згідно із законом, наставництво має здійснюватися за відповідним договором, що укладатиметься між наставником, адміністрацією закладу та соціальною службою, що відповідає за підготовку наставника. Наставником дитини може бути повнолітня дієздатна особа, яка пройшла курс підготовки з питань виховання і соціальної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за відповідною програмою, затвердженою центральним органом влади, та уклала договір про наставництво. Наставництво є одним із сучасних методів підготовки вихованців інтернатних закладів до самостійного життя, що практикується у багатьох країнах світу. В Україні він реалізовувався як проект «Одна Надія» вже 7 років. За цей час наставники змінили долі більше тисячі дітей. Зараз цей досвід можна буде поширити по всій Україні, і за допомогою громадських організацій забезпечити кожного вихованця інституційних закладів наставником, від якого отримуватимуть турботу, підтримку та допомогу. Інформує прес-служба МОН