Лише за останній рік завдяки опорним школам 332 дитини, які сиділи ізольовано і здобували індивідуальне навчання, тепер їздять до школи та нормально навчаються, про це розказала міністр освіти і науки України Лілія Гриневич на відкритті семінару «Управління освітою та якість освіти в сільській місцевості». Читайте також: Сумісництво: оплата праці вчителів, які працюють у кількох школах Вона наголосила, що за цей рік розпочали свою діяльність 137 шкіл і 360 їхніх філій. Наразі по всій країні  довозиться понад 10,4 тис. учнів. “Незалежно від місця проживання між дітьми розподілені таланти і вміння, працелюбність – потенціал для успіху. Саме тому дивитися на статистику ЗНО, що показує драматичне відставання оцінок дітей із сільської місцевості від результатів дітей з міста, дуже болюче. Адже вона показує не здібності учнів, а нерівний доступ до якісної середньої освіти в нашій країні, і опорні школи мають це виправити” , – зазначила Лілія Гриневич. Читайте також: Майбутнім педагогам підвищать стипендії з наступного року Уряд, в свою чергу, в освітню субвенцію на наступний рік заклав 200 млн – на автобуси для опорних шкіл, 300 млн – на кабінети для вивчення природничих наук, а також окремо 300 млн для навчальних закладів об’єднаних територіальних громад. “Опорна школа в сільській місцевості має стати ядром громади та забезпечити якісну освіту для всіх українських дітей. Пам’ятайте, ми з вами – в одній команді. Міністерство освіти і науки надзвичайно зацікавлене, щоб ви відчували наше плече, адже ваш успіх – це наш успіх. Ви сьогодні демонструєте всій Україні, що процес створення опорних шкіл окуповується новими високими результатами та успішністю наших дітей”, – наголосила міністр освіти і науки України. Читайте також: Упровадження інклюзивної освіти – виклик для інститутів післядипломної освіти та педагогічних університетів, – Лілія Гриневич Також із вітальним словом до учасників звернулися Ерміне Попелер – Посол Австрії, та Моніка Мотт – керівник відділу освіти організації “Культур Контакт Австрія”. Пані Посол, зокрема, наголосила, що такі заходи, як цей семінар,  вкрай важливі, адже вони є гарним майданчиком для обміну досвідом, що буде корисний кожній зі сторін – як експертам, які розказуватимуть про реформи в європейських країнах, так й українським освітянам, що є експертами в українській системі освіти. Читайте також: Доступ до якісної вищої освіти не має залежати від місця народження дитини, – Лілія Гриневич Моніка Мотт також підтримала цю думку і зазначила, що важливо обмінятися знаннями не лише про успіхи та перемоги, а й про помилки, яких припускалися в процесі реформування освітніх систем, адже це шанс не повторити такі прорахунки знову. Нагадуємо, що семінар проводиться як для директорів опорних навчальних закладів України, так й для представників від департаментів (управлінь) освіти і науки, відповідальних за загальну середню освіту. Мета заходу – обговорення актуальних питань функціонування новостворених опорних загальноосвітніх навчальних закладів України та їхній ефективний менеджмент. У семінарі беруть участь міжнародні експерти з Австрії, Чехії та Фінляндії, які поділяться власним досвідом управління освітою та забезпечення якості освіти. Співорганізаторами семінару «Управління освітою та якість освіти в сільській місцевості» виступили Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти та організація «Культур Контакт Австрія». Інформує МОН України