Для експериментальної школи в Стокгольмі бюро Rosan Bosch Ltd створило інтер’єр, що сприяє легкому та невимушеному засвоєнню знань. Учні з превеликим задоволення відвідують свою школу.

Усього в Швеції близько 30 подібних «шкіл вільного виховання». Особливість системи навчання Vittra полягає в тому, що діти вивчають не окремі предмети, а вирішують конкретні навчальні ситуації, де потрібні знання з усіх сфер науки. Відповідно, діляться вихованці не стільки на класи, скільки на групи, з огляду на індивідуальні особливості, схильності та  обсяг базових навичок.

Площа школи становить близько 1900 кв.м. Тут немає звичних класів зі столами і стільцями. Простір наповнений інтер’єрними об’єктами органічної форми – «Крижана гора», «Дерево», «Печера», «Острів». Так звані лабораторії – це зони, призначені для групового навчання та спілкування по 3-4 людини.

У школах Vittra активно використовуються цифрові технології, і, звісно, це не могло не позначитися на дизайні.Серед учнів дуже популярний  зелений острівний об’єкт, призначений для роботи на леп-топах. Таким чином, дизайн інтер’єру справді став додатковим інструментом освіти.

Також це дизайнерське бюро створило й інтер’єр стокгольмської школи вільного виховання «Віттрам Седермальм». Автори проекту впевнені, що у дизайнерській обстановці навчатися легше та цікавіше, бо  вони намагаються створити середовище, яке надихало б учнів і стимулювало соціальну активність.

Читайте також:  ТОП-10 чудернацьких шкіл у світі

“Віттрам Седермальм” розташована в історичній будівлі в центрі Стокгольма. Тут навчаються 350 дітей різного віку. Різні педагогічні ситуації вимагають різної конфігурації простору – таке було завдання від керівництво навчального закладу, а дизайнер його успішно реалізувала.

Для групових занять побудовані замкнуті приміщення з яскраво-червоним виворотом, які діти прозвали «печерами». По внутрішньому периметру цих зон стоять зручні лави з високою спинкою, оббиті м’яким плюшем. Інший варіант «печери» – розімкнута зона, простір якої нагадує фрагмент інтер’єру так званої римської аудиторії або стадіонної трибуни.

Для груп із 2-3 осіб створили напівзакриті кабінки, що нагадують відгороджені приватні ніші в кафе або ресторанах. Крім «групових» печер існують ще й «індивідуальні», призначені для відпочинку і концентрації перед заняттями.Це округлі фігурні ніші в стінах. Для неформального спілкування учнів з учителями передбачені лаунж із м’якими кріслами і диванами, а для роботи в форматі невеликих креативних команд – високі столи органічної форми з веселими різнокольоровими стільницями.

Джерело: www.archilenta.ru

Один коментар до “Навчатися в таких школах – мрія кожного учня”
  1. Вересень щедро сонцем зігрітий. В школу повсюди сходяться діти. Квіти барвисті в них у руках, Вогники щастя ясніють в очах. В кожного радісна усмішка сяє. Дзвоником першим їх школа вітає.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *