Федеративна Республіка Німеччина посідає друге місце після Польщі за кількістю обмінів студентами з Україною тому, очевидно, що у нас налагоджено інтенсивну співпрацю у сфері вищої освіти. Про це зазначила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час зустрічі з Надзвичайним та Повноважним Послом ФРН в Україні паном Ернстом Райхелєм, що проходила в МОН сьогодні, 28 листопада 2016 року. Читайте також: Реформу середньої освіти в Україні Лілія Гриневич обговорила з головним освітянином Вірменії “Ми продуктивно співпрацюємо у багатьох сферах. Зокрема, розвинена співпраця між університетами: у нас є білатеральні програми, спільні обміни в рамках Еразмус+.  По кількості обмінів Німеччина на другому місці після Польщі, крім того у нас багато спільних проектів – Німеччина, Україна, Польща. Ми зараз готові  до активної співпраці в рамках програми Горизонт 2020, адже МОН зацікавлено у досвіді країн, що мають позитивну динаміку участі програмах Горизонту”, – зазначила Лілія Гриневич. Між Німеччиною та МОН також налагоджено активну співпрацю  по обміну досвіду у сфері професійно-технічної освіти, зокрема, щодо впровадження дуального навчання, коли 30% навчання студента ПТНЗ є теоретичним і  проходить в аудиторії, а 70% – практичним і проходить на виробництві. Читайте також: Затверджено перелік професій загальнодержавного значення, за якими навчання в ПТНЗ здійснюватиметься за кошти держбюджету Сторони також підняли питання проведення Року німецької мови в Україні, що заплановано на 2017 рік. “Для нас важливо, щоб Рік німецької мови в Україні пройшов успішно. Звісно, вагома частка співпраці в рамках року вестиметься з Міністерством культури, але співпраця з МОН також дуже важлива. Найближчим часом ми надаємо Міністерству конкретні ідеї щодо заходів, які можна втілювати протягом року для популяризації німецької мови та культури в Україні”, – поінформував Посол ФРН Ернст Райхель. Читайте також: Уряд перерозподілив резерв коштів і нерозподілених видатків освітньої субвенції Лілія Гриневич додала, що учні в Україні прагнуть вивчати німецьку мову. Зокрема вона є другою за обсягом вивчення в українських школах після англійської мови, а 52% школярів вибирають її для вивчення як другу іноземну. Обговорили також і поглиблення співпраці у сфері середньої освіти, зокрема щодо допомоги Німецької сторони у створенні інструментів для впровадження реформи середньої освіти. Міністр освіти і науки наголосила, що  Goethe-Institut є одним з найбільших партнерів Міністерства у питаннях оновлення змісту освіти, модернізації навчальних програм, підвищення кваліфікації вчителів, запровадження системи мовних іспитів у навчальних закладах та популяризації німецької мови. Також організація надає підтримку в реформуванні української системи освіти в галузі викладання іноземних мов та удосконалення системи післядипломної педагогічної освіти вчителів німецької мови. Нагадуємо, що 12 липня 2016 року у Берліні відбулося та Одинадцяте засідання українсько-німецької Робочої групи із науково-технічного співробітництва за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства вищої освіти і досліджень Федеративної Республіки Німеччина. Під час засідання сторони обмінялися інформацією про формування політики в галузі науки і технологій, про заходи, спрямовані на розвиток науково-технологічної сфери, та шляхи підвищення ефективності міжнародного науково-технологічного співробітництва. Також обидві сторони підтвердили зацікавленість у розвитку взаємовигідного науково-технологічного співробітництва у пріоритетних для обох країн сферах, висловили намір і надалі сприяти співпраці наукових організацій обох країн. Інформує МОН України