У рамках Тижня суспільнознавчих  дисциплін у столичній  школі № 9 Оболонського району проводили історичні квести, вікторини, навчальні екскурсії, розв`язування історичних кросвордів. Учителі історії демонстрували різні форми роботи, що використовуються в сучасній школі. Читайте також: Осінній вернісаж об’єднав батьків, учнів і вчителів у столичній школі № 9 В 11-А класі під керівництвом вчителя-методиста Тетяни Євдокимової  відбувся цікавий і дуже актуальний семінар із всесвітньої історії  «Внутрішньополітичні та зовнішньополітичні пріоритети американських президентів у ХХІ столітті. Учні 11-Б класу говорили про “Перспективи розвитку українсько-американських відносин”, а також навчалися долати конфлікти під час практикуму з курсу «Людина і світ». Урок із художньої культури відбувся у 10-Б класі, де старшокласники говорили про образотворче мистецтво XVII – XVIII століття.

Читайте також: Як учнівська молодь Оболонського району “По вулицях ходила” Вчитель історії Ірина Кліменко  використовує в своїй роботі  елементи музейної педагогіки. Це допомагає створити в колективі творчу атмосферу, демократичний стиль спілкування педагогів із учнями, свободу творчих дискусій, обмін думками;  підвищити інтерес вихованців до навчання;  урізноманітнити форми і методи навчально-виховної роботи; посилити міжпредметні зв’язки; використовувати нестандартні види занять;  підвищувати загальний рівень культури і впливати на формування свідомого ставлення до культурної спадщини людства.  Музейна педагогіка передбачає, що навчання та виховання учнів слід здійснювати на музейному матеріалі, який становить загальнолюдські цінності. Кожен музей — професійний чи створений при освітньому закладі — може сприяти реалізації патріотичного, ґендерного, сімейно-родинного, естетичного, морального, правового виховання. Читайте також: Для шестикласників столичної школи № 9 провели екскурс в історію вишиванки Ірина Геннадіївна  та  завідувач секцією лабораторії музейної педагогіки Національного музею історії України Лариса Коцар  організували та провели інтерактивні лекції з історії України «Таємниці археології. Слов`яни» та з всесвітньої історії «Вікінги: легенди та історична правда» в 7-Б класі. В роботі використовували відеоматеріали, музейні експонати та реконструкцію одягу та предметів побуту Середньовіччя. Також у рамках Тижня історії для учнів 7-Б класу була організована навчальна екскурсія в художню галерею та зустріч з відомою українською художницею Катериною П`ятковою. Читайте також: Питання євроінтеграції обговорили учні столичної ЗОШ № 9 з Послом Латвії Вшановуючи пам’ять жертв Голодомору 1932 – 1933 років, учні 7-Б класу представили газету «Пам’ятай». Кожен із них переосмислив нашу історію, трагічні її сторінки, які примушують стискатися людські серця. Вчитель Анна Бокал провела урок з історії України з елементами театралізації «З`їзд князів» у 7-А класі. В ігровій формі учні засвоювали матеріал щодо правління київських князів та розбудови Київської Русі. Також було проведено навчально-виховний захід «Родинне дерево» у 5-В класі. Учні захищали проектні роботи, які готувалися родинами. Тиждень історії став яскравим підтвердженням слів відомого педагога Василя Сухомлинського: «Учитель – людина, яка може робити складні речі легкими». Інформує департамент освіти і науки КМДА