4 – 10 грудня в м. Братислава (Словаччина) відбувся п’ятий, заключний, науково-практичний семінар «Інформаційні технології у навчанні» міжнародного українсько-словацького проекту «Інноваційні методи в освіті для підтримки партнерства – InovEduc». Читайте також: 16 днів протидії гендерному насильству в Україні. Представники ООН зустрілися зі студентами Учасниками семінару були вчителі Закарпатської області та Східної Словаччини, працівники Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, Кошицького та Пряшівського педагогічних методичних центрів (Словаччина). Проект реалізується Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти спільно з Пан’європейським університетом (Paneur?pska vysok? ?kola, м. Братислава, Словацька Республіка) у рамках програми «SK08 Транскордонне співробітництво», що фінансується Норвезьким фінансовим механізмом та урядом Словацької Республіки.

На базі Пан’європейського університету учасникам семінару презентовано підготовлені названим навчальним закладом, а також Ужгородським національним університетом 3D-моделі пам’яток історії Закарпаття і Східної Словаччини; проведено дискусію щодо можливості використання вчителями обох країн підготовлених матеріалів у навчально-виховному процесі. З учасниками проекту проведено спеціальні практичні заняття-навчання з підготовки 3D-моделей. Читайте також: Представники МОН взяли участь у засіданні Адміністративної Ради Українського науково-технологічного центру Також на семінарі обговорили питання транскордонної співпраці Словаччина–Австрія. Учасники проекту здійснили піший перехід до Австрії через міст Свободи; відвідали школу в м. Мархег; взяли участь у зустрічі в мерії м. Гайнбург із мером та відповідальними працівниками мерії, під час якої обговорювали питання транскордонного співробітництва, а також проблемні питання вивчення державної (німецької мови) в навчальних закладах Австрії дітьми зі словацьких сімей. Читайте також: Тернопільські студенти зняли ролик проти плагіату Під час відвідання Церковної основної школи «Нарнія» (Братислава) педагоги мали можливість ознайомитися з інноваційними методами навчання у середовищі Об’єднання шкіл Клайва Стейплза Льюїса. Учасники семінару працювали над запропонованим завданням щодо створення робочого проекту «Кордон», метою якого було з’ясувати, чи отримали вчителі протягом реалізації проекту необхідні навички використання інноваційних методів навчання під час вивчення окремих тем; оцінюванням усього перебігу проекту «InovEduc»; підготовкою наступних завдань проекту «InovEduc» та пропозицій про можливості продовження проекту. У культурній програмі заходу освітянам організовано екскурсії у м. Братислава, м. Дєвінська Нова Вес (Словаччина), м. Гайнбург (Австрія). За інформацією Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу