Navient, найбільша компанія Америки з технічного супроводу та повернення студентських кредитів, що обслуговує близько 12 мільйонів осіб на загальну суму 300 мільярдів доларів, довгі роки ошуковувала позичальників. Тож Бюро з фінансового захисту споживачів США (CFPB) подало на Navient  позов щодо неправильного стягнення боргів. Процес проти компанії Navient веде Ліза Медіген (Lisa Madigan), генеральний прокурор штату Іллінойс. 

Як повідомляє CFPB на своєму сайті, Navient протягом багатьох років робила серйозні помилки майже на кожному етапі супроводу та вводила в оману боржників, змушуючи їх погашати зайві суми. Так, лише з 2010 по 2015 рік позичальники загалом переплатили 4 мільярди доларів відсоткових платежів за приватними і федеральним кредитами на навчання. Торік CFPB виявило, що понад 8 мільйонів позичальників загалом переплатили 130 мільярдів доларів.

– Багато років Navient, користуючись довірою позичальників, які розраховували на допомогу компанії, незаконно змінювала умови за кредитами, – наголосив директор CFPB Річард Кордрей (Richard Cordray). – Тож мусять тепер відповісти за законом.

Крім того, студенти та їхні родини, які зазнали втрат, можуть розраховувати на відновлення справедливості, звернувшись зі скаргою до CFPB, повідомляється на сторінці Бюро.

За матеріалами consumerfinance.gov

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *