Сьогодні значно зросла соціальна роль Інтернету, використання якого стало необхідністю в усіх галузях людської діяльності. Важливими навичками, якими сьогодні має володіти педагог, є використання інформаційно-комунікаційних технологій та можливостей мережі Інтернет у своїй професійній діяльності.

Із метою ознайомлення педагогічних працівників із можливостями програмних засобів, онлайн-середовищ і конструкторів щодо створення навчальних, демонстраційних і дидактичних матеріалів 4 січня на базі Ужгородського вищого комерційного училища Київського національного торгoвельно-економічного університету та 11 січня в ДНЗ «Ужгородський центр професійно-технічної освіти» відбувся семінар-тренінг «Удосконалення професійної компетентності педагогів ПТНЗ з використання інформаційно-комунікаційних технологій та ресурсів мережі Інтернет». Захід проводила Н. Палош, завідувач інформаційно-аналітичного кабінету Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області.

У навчальному тренінгу взяли участь 19 педагогічних працівників, серед яких майстри виробничого навчання, викладачі спеціальних дисциплін і загальноосвітніх предметів.

Розпочався захід із вхідного онлайн-тестування за допомогою програмного продукту «Майстер-тест», що дало можливість отримати інформацію про програмні продукти, які використовують педагогічні працівники у своїй роботі для візуалізації інформації. Далі учасники виконували низку практичних завдань, зокрема: презентацію, плакат, схему та інфографіку з використанням  веб-сервісів. Під час виконання завдань зосереджувалась увага на підборі шаблону, фону, зображення, рамок, іконок, редагування текстового блоку, визначення розміру об’єкту, збереження результату у різних форматах тощо.

На завершення учасники тренінгу не лише підвищили свою професійну компетентність, набули навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій та ресурсів мережі Інтернет, але й отримали сертифікати.

Підбиваючи підсумки, варто зазначити, що онлайн-ресурси є потужним методичним і дидактичним інструментарієм для організації цікавого і розвиваючого процесу навчання, підвищення ефективності уроку, мотивації учнів до оволодіння знаннями, підготовки професійно-мобільного кваліфікованого робітника та трансформації освітнього простору, який більшою мірою перемістився до мережі Інтернет.

Навчально-методичний центр ПТО у Закарпатській області

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу