Понад 60 % сільських дітей навчаються у класах з наповненістю менше 15 учнів, з них 33,5 % дітей навчаються у класах, де менше 10 учнів, часто в таких школах один учитель читає більш як три предмети, що нівелює шанси цих школярів на отримання якісної освіти. Про це повідомила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час виступу на Раді регіонального розвитку, що проходила 20 березня у приміщенні Міжнародного виставкового центру.

З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти по всій Україні створюються опорні школи. Сьогодні вже функціонує 178 опорних шкіл, що мають 511 філій.

«Люди, які промовляють гасло «немає школи – немає села», втрачають з поля зору найголовніше – школа існує заради дитини, а не дитина існує для того, щоб стояла будівля школи чи оплачувалися години вчителя. Школа потрібна для того, аби наші діти отримували якісну освіту, яка стане для них квитком у майбутнє. І тому наша мета – створити таку інфраструктуру закладів, щоб ми могли підвезти до якісної, добре обладнаної школи, в якій є хороші вчителі, кожного українського школяра», – зазначила Лілія Гриневич.

До трійки регіонів з найбільш неефективною мережею шкіл на сьогодні входять: Чернігівська, Сумська та Кіровоградська області. Зокрема, у Чернігівській області менше 10 учнів навчається у 55 % шкіл І ступеню, менше 40 учнів – у 65 % шкіл І – ІІ ступенів та менше 100 учнів – у 50 % шкіл І-ІІІ ступенів.

Міністр освіти і науки також додала, що у 2017 році освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам становить 52,6 млрд грн. При цьому виділено 0,2 млрд грн для підтримки осіб з особливими освітніми потребами (інклюзія), 300 млн грн – на обладнання природничо-математичних кабінетів та лабораторій, 200 млн грн – на автобуси, а також ще 300 млн грн для об’єднаних територіальних громад на обладнання шкіл та придбання автобусів.

Інформація МОНУ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Один коментар до “Лілія Гриневич: 33,5 % сільських дітей навчаються у класах, де менше 10 учнів”
  1. До чого тут наповнюваність і “вчитель читає кілька предметів”. Подивіться іншу статистику: ті діти, яких примусово відправляють до опорних шкіл, просто прогулюють уроки. то яке покращення якості. Вся ця лабуда-балаканина прикриває жидівське жлобство влади, все зводиться до примітивної економії грошей через закриття шкіл. Ви берете досвід Фінляндії? То сказали “а” кажіть і “б”: а яка наповнюваність у фінських школах, що 35 в одному класі? А правда в тому, що там якраз і є середньою наповнюваність в 10 дітей. Дивитеся на Америку? Так американська освітня система не навчає своїх вундеркіндів, США просто купують наших кращих учнів гарними зарплатами. Не лукавте тим, що сільський учень у міській школі стане краще вчитися, цей ваш трандьож просто “благими намірами дорога в пекло”. Ви людей питали, починаючи свої реформи. На вила!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *