Реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання в розпалі. Ті, хто вже встиг подати документи, або зітхнули з полегшенням, або ж виправляють помилки. Одна із доволі поширених – це недоліки  в документах, що засвідчують зміну реєстраційних даних. Про що ж йдеться? На гарячі лінії регіональних центрів звертаються абітурієнти із проханням роз’яснити порядок зміни персональних даних у пакеті документів, які вони або уже подали на реєстрацію, або ж тільки планують. Особливо гостро це питання постало в тих, хто має відмінності, скажімо, в прізвищі. Тож якщо ви змінили прізвище – головне, що треба запам’ятати, – слід оновити сертифікат. За офіційною  інформацією, якщо абітурієнт змінив прізвище, ім’я чи, скажімо, паспортні дані, то необхідно власноруч написати заяву про зміну персональних даних, прикріпити до неї пакет документів і подати до регіонального центру. У пакеті документів мають бути: – копія документа, на підставі якого відбулася реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні;   – копія документа, що засвідчує особу на момент подання заяви;   – копія документа, що підтверджує зміну персональних даних (свідоцтво про шлюб або розірвання шлюбу, про зміну прізвища або імені, усиновлення тощо)   – копію квитанції про відшкодування витрат на виготовлення дубліката Сертифіката;   – Сертифікат (або його копія);   – дві фотокартки розміром 3х4;   – два пластикові файли формату А4 для зберігання документів. На усіх документах необхідно написати «Із оригіналом згідно» та поставити власний підпис. Якщо абітурієнт бажає отримати дублікат Сертифіката особисто, необхідно оплатити послуги з виготовлення дубліката. Старий сертифікат треба повернути в регіональний центр. А реєстрацію на участь у ЗНО-2014 пройти повторно. Однак, УВАГА! Зміни до персональних даних можна вносити лише до 19 березня. Дата визначається за поштовим штемпелем.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу