В межах фінського проекту з підтримки реформи Нова українська школа також розроблятиметься інструментарій для ефективного моніторингу якості освіти в початковій школі. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з іноземними партнерами.

«Якісний моніторинг знань в початковій школі є дуже проблематичним, особливо, якщо йдеться про перші класи – дітей 6-річного та 7-річного віку. Банальне тестування тут не підходить – потрібні більш диференційовані підходи, інакше ви просто не отримаєте достовірної інформації. В багатьох країнах такий інструментарій розвинено, але не у нас, і ми маємо це надолужити», – пояснила Лілія Гриневич.

За її словами, важливо зробити моніторинг якості до реалізації нової школи та після – щоб мати можливість оцінити успіх впровадження реформи. На думку Міністра, особлива проблема полягає з моніторингом якості освіти з іноземних мов, і в цьому питанні потрібна підтримка тих партнерів, що вже давно працюють саме з розвитком мовних компетентностей.

«У нас вже напрацьовано багато методик та інструментів того, як перевіряти рівень володіння мовою у маленьких дітей. Думаю, ми попередньо можемо домовитись про допомогу у розробці моніторингу саме в частині мовних компетентностей», – зазначила  консультант  екзаменаційного департаменту Cambridge English Language Assessment в Україні.

Нагадуємо, що з 2018 року діти підуть у перший клас Нової української школи.

Інформує прес-служба МОН України

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *