Заклад освіти «для кожного» повинен стати осередком, де діти і педагоги турбуються один про одного та усвідомлюють себе частиною загального колективу, взаємодіють між собою в атмосфері поваги на основі соціальних норм; дотримуються вимог позитивної поведінки і виявляють активну громадянську позицію. Тому надзвичайно важлива роль у закладі освіти «для кожного» належить розвитку соціальної та емоційної компетентності педагогів.

Педагоги закладів освіти з інклюзивною формою навчання Святошинського району ознайомились із системою соціального та емоційного навчання 19 грудня 2017 року під час засідання фокус-групи «Соціальна та емоційна компетентність педагогів в контексті індексу інклюзії» за участю фахівців районної психолого-медико-педагогічної консультації. Представники адміністрації, педагоги закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти Святошинського району визначають складові системи соціального та емоційного навчання, як основу для побудови спільноти у закладах освіти. Адже соціально компетентний педагог володіє уміннями за допомогою емоцій посилювати мотивацію до навчання учнів та вихованців; контролює вияв власних емоцій; налагоджує і розвиває стосунки на засадах взаєморозуміння з колегами і родинами; приймає відповідальні та етичні рішення щодо дотримання соціальних норм.

Індекс інклюзії у закладах освіти Святошинського району столиці - DSC7759

Педагоги Святошинського району продовжують впроваджувати інклюзивну освітню модель, побудовану на засадах індексу інклюзії, єдиного інклюзивного простору, співпраці та взаєморозуміння учасників освітнього процесу.

Повідомляє прес-служба департаменту освіти і науки КМДА