Студенти Львівського кооперативного коледжу економіки і права з нетерпінням чекали на практичне заняття з навчальної дисципліни «Групова динаміка та комунікації», на тему: «Робота з розподілення членів команди згідно з методологією Scrum, підготовки звітної документації кожного члена команди».
Викладач циклової комісії «Інформатики та розробки програмного забезпечення», Віра Варгас організувала та провела інтегроване заняття для студентів у найстарішому міському парку в Україні та одному з центральних парків міста Львова.
Мета заняття – спільна навчально-пізнавальна, творча діяльність студентів спрямована на досягнення спільного результату, засвоєння основних принципів групової роботи над проектом, визначення ролі в проектній команді, навчитись досліджувати виявлення лідерства та комунікабельності при розробці групового проекту.
Заняття проводилось нестандартно, з елементами творчого пошуку та комунікативної спрямованості. Протягом заняття викладач дотрималась усіх принципів навчання, а саме : принципу свідомості й активності студентів; принципу активізації пізнавальної діяльності студенті, принципу науковості, принципу систематичності й послідовності, принципу наочності, принципу емоційності навчання.
Під час виконання вправ студенти студенти були поділені на команди. Кожна команда отримала завдання: розгадати ребуси, перекласти мотиваційні слогани з англійської мови на українську і обрати той, який найбільше їх надихає, розв’язати задачі та показати їх компіляцію за допомогою ноутбуків. Максимальна кількість балів за виконані завдання, становила – 20 балів.
За результатом проведеного заняття, студенти ознайомились з основними відомостями загальної теорії групової динаміки та комунікацій, концепції групової динаміки, основами ефективної роботи з колегами, стратегіями вислухування, переконання та ведення переговорів, принципами ефективної усної комунікації, призначення, можливості та основними принципами методології Scrum. Отримані знання і навики допоможуть формуванню у майбутніх програмістів сучасного рівня інформаційної та програмістської культури з основ теорії групової динаміки та комунікацій, оволодінню основами ефективної роботи з колегами, концепціями групової динаміки, стратегіями вислухування, переконання та ведення переговорів, принципами ефективної усної комунікації, знайомству з мотивацією людей, набутті практичних навичок рецензування письмової технічної документації, створенні презентації хорошої якості та дозволять майбутнім фахівцям забезпечити необхідний рівень вивчення і аналізу фахових дисциплін.
Креативні форми проведення занять, підвищують професіоналізм та педагогічну майстерність викладача. Впровадження інтерактивних технологій, поєднання теоретичних знань і практичних умінь під час проведення нестандартних видів занять, спонукає студентів до згуртованих командних дій, навчаючи розв’язувати проблемні питання, починаючи з пошуку джерела інформації, досліджуючи питання і шукаючи рішення, і при цьому виховуючи в собі відповідальність за команду та виконану роботу.
Студентам сподобався нестандартний підхід викладача до проведення такого виду занять. Заняття пройшло результативно, пізнавально та цікаво.
У підсумку заняття прекрасний настрій студентів та викладача, а також переможці та нагороди. Перше місце отримала команда групи ПК-16. Студенти групи ПК-15 Подолець Роман, групи ПК-16 Наталя Відзівашець та Роман Бобало були відзначені за краще виконання програм та нагороджені мотиваційними браслетами та солодощами.
Матеріал підготував Михайло Голубка, прес-секретар по роботі зі зв’язків з громадськістю та ЗМІ ЛККЕіП