0 624
 Студенти ЖНАЕУ під час семінару  дізналися як робити бізнес ефективним 29 Жовтня, 2018 Юлія Осіння

Студенти спеціальності «Маркетинг» та викладачі випускової кафедри Житомирського національного агроекологічного університету 24 жовтня взяли участь у роботі бізнес-семінару   «Анатомія бізнесу: роби бізнес ефективним».

Захід був присвячений актуальній проблематиці ефективного використання маркетингового інструментарію.

Експерти сфери ІТ-маркетингу, електронної комерції і консалтингу представили авторські інсайти з питань стратегічного планування, зростання ефективності сайту компанії, сучасних digital технологій, підвищення швидкості роботи відділу продажів за допомогою CRM-систем та IP-телефонії.

Ключова практична цінність участі у бізнес-семінарі для майбутніх маркетологів полягала у інтерактиві з директорами з маркетингу, власниками бізнесів, керівниками комерційних підрозділів компаній, HR-менеджерами, що мають позитивний досвід у просуванні продуктових та корпоративних брендів на вітчизняному ринку.

Студенти та викладачі кафедри маркетингу ЖНАЕУ висловлюють щиру подяку  організаторам та спікерам бізнес-семінару –  компаніям «Інформаційні технології України», «1С-Битрикс», digital агентству «Пароход», за можливість долучитися до сучасного маркетинг-контенту, високий рівень організації заходу та зацікавленість у спілкуванні зі студентською аудиторією.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *