Вона вказала на три пріоритетні сфери, в яких Міністерство особливо зацікавлене співпрацювати зі Світовим банком. Зокрема, окрім співпраці в межах реформи Нової української школи для розвитку мережі старшої профільної школи, йшлося про співпрацю у сфері вищої освіти для виокремлення критеріїв для оцінки рівня якості освіти та комунікацію реформ.
«Якщо ми говоримо про шкільну реформу та становлення старшої профільної школи – це дуже ємне завдання. Воно потребує величезної кількісті ресурсів – часових, фінансових, людських. Я абсолютно переконана, що для цього потрібно починати роботу вже зараз і заручитися підтримкою великої кількості партнерів, і ми б хотіли бачити вас серед них. У вищій освіті неймовірний виклик – це критерії оцінки якості вищої освіти. Ми майже запустили роботу нової інституції – Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, їм також буде потрібна підтримка та допомога. Що не менш важливо – це комунікація реформ, адже система освіти дуже велика, реформа залежить від якості співпраці усіх залучених до її імплементації людей. Я відчуваю, що зараз саме в комунікації ми маємо значні складнощі», – пояснила Міністр.
Сіріл Мюллер, віце-президент Світового Банку, відзначив, що після зустрічей з українськими компаніями відчуває, що освітня реформа в усіх сферах від середньої до вищої та професійної освіти в Україні назріла давно.
«Практично в усіх компаніях, де я мав зустрічі, мені жалілися, що роботодавці мусять перенавчати тих, кого вони беруть на роботу, давати їм нові навички. Основне, на що вони орієнтуються, – це яку школу чи університет закінчила ця людина. І якщо це хороший заклад і людина мала високі досягнення, значить, вона в принципі може вчитися. Але це не дуже ефективне використання ресурсів, коли роботодавець після навчання перенавчає працівника. Тому мені здається, що освітня реформа сьогодні є важливою для країни загалом», – додав Сіріл Мюллер.
Представники Світового Банку відзначили, що готові ближче співпрацювати з освітнім сектором в Україні, зокрема розглянути можливість започаткування спільних проектів за окресленими МОН напрямами.