Дізнайтеся, чого не варто робити вчительці під час дистанційного навчання.

Дистанційне навчання – це новий формат, тому тут неможливо без помилок, переконана вчителька української мови та літератури Анастасія Бречко. Головне – вчасно зробити роботу над помилками й змінити свою систему. Тому записала на своєму YouTube каналі відео, в якому поділилася власним досвідом. Ось, що вона порадила всім вчителям, які щосили намагаються приборкати хижого звіра під назвою “дистанційне навчання”.


“Друзі, не все буває ідеально. Карантин і дистанційне навчання застали нас зненацька. А тому зараз головний метод у моїй роботі – метод спроб і помилок. Тому, вчителі, не повторюйте моїх помилок у своїй роботі.

  • Не давайте завдання з підручника

Бо учні все спишуть. Звісно, будуть добросовісні учні, десь 20 із 75. Але спокуса списати з ГДЗ – дуже велика. Не спокушайте.

І не сподівайтеся, що вони все виконають без нагадувань.

У них купа комп’ютерних ігор і можливість спати пів дня. Ну ви б хіба віддали перевагу метематиці? Складіть таблицю, де будете позначати, що вони виконали, а що ні, і надсилайте батькам. А тоді просто насолоджуйтеся і спостерігайте за тим, як вони активізуються після того, як батькам надіслано повідомлення з їхніми невиконаними завданнями.

  • Давайте чіткі правила

Напишіть, в якій формі  і о котрій годині учні можуть надсилати вам завдання. Якщо ви це не скажете – вони будуть писати навіть вночі. Я не жартую. Діти знайдуть вас всюди.

Налаштуйте їх, що дистанційне навчання – це не канікули. Нагадуйте про це кожного дня. Батькам, учням, навіть собі. Бо дуже важко налаштуватися на навчання та працю, коли на тобі піжама.

  • Опановуйте онлайн-ресурси з завданнями та іграми

Якщо просто задавати їм завдання і просити надсилати їх фотографію зошита – рано чи пізно у вас вилізуть очі. Як показує досвід, діти люблять робити ці фото в темному приміщенні, перевернутим догори ногами телефоном, і ще й щодуху його трясти.

Здається, що діти десь таємно домовляються і змагаються, хто гіршої якості надішле фотографію вчителю. Сервіси будуть автоматично перевіряти їхні роботи. Перекладіть це на плечі штучного інтелекту і не псуйте свій зір.

  • Не намагайтеся охопити всю програму

Багато тем повторюється з класу в клас і ви зможе поглибити ці знання пізніше. Зараз найбільша цінність – психологічне та фізичне здоров’я. У людей, які знаходяться в стані стресу, слабкий імунітет. Не створюйте стрес учням і не стресуйте також.

Бережіть себе і не бійтеся помилятись. Бо не помиляєтсья той, хто нічого не робить.”

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

2 коментар до “Помилки дистанційного навчання”
  1. Більшість з озвучених проблем вирішується працею в classroom для контролю і Webex для безпечного онлайн навчання!

  2. До речі, про ГДЗ. Я вважаю, що існування цього явища – це неправильно з усіх точок зору, крім того, навіть шкідливе, бо зі школи привчає дитину, що все можна списати/вкрасти. Я проти заборон, а от гдз таки варто заборонити.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *