Т.в.о. міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет анонсував обговорення питання про 12-річне шкільне навчання, починаючи з 5-ти років.

Він зазначив, що свідомо розпочав суспільний діалог на цю тему. У разі підтримки передбачено розроблення відповідних до віку дітей освітніх і навчальних програм.

«Закінчення шкільного навчання у 18-19 років (за умов 12-ти класів) не є ключовим аргументом у цій дискусії. Хибно стверджувати, що Україна боїться вчити дітей довго чи багато, хоча саме так деякі “політичні фахівці” від освіти й взялися трактувати розпочате обговорення», – написав у своєму Telegram-каналі Сергій Шкарлет.

Очільник МОН також аргументував доцільність змін у системі загальної середньої освіти:

  • наступність дошкільної та початкової ланок освіти;
  • чим раніше починається освоєння дитиною корисних навичок, розвиток здібностей, тим успішнішою ця дитина стає в дорослому житті;
  • сучасні діти розвиваються набагато швидше, і значну роль у цьому відіграє шалений темп розвитку інформаційних технологій.

Сергій Шкарлет також наголосив, що 5-річні та 6-річні діти потребують різних підходів і компетенцій за формою й тривалістю навчання та дозвілля.

“Це дорого”, – кажуть експерти. Але наші діти не гірші за тих, хто навчається в більш розвинених країнах, і тому аргументи на користь “економії” вважаю недоцільними. Моє завдання – знайти можливості та підтримку, – додав Сергій Шкарлет.

Він також підкреслив, що обговорення питання організації 12-річного шкільного навчання, починаючи з 5-ти років, відбувається за участю батьків, освітян, психологів, педіатрів. А отже, наближаємося до єдиної концепції розвитку шкільної освіти й розроблення Освітнього кодексу.

Нагадаємо, МОН проводить опитування в рамках проекту оновлення системи шкільного харчування

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

3 коментар до “12-річне шкільне навчання. МОН розпочало суспільний діалог”
  1. В Швейцарии в школу идут с 4 лет, занятия 4 раза в неделю, два дня полных и два дня до обеда, в среду выходной. По этому наверное они там и живут лучше. А что нельзя скопировать по китайски один к одному ? А то начнут показывать свою значимость, изобретать велосипед и получится ерунда.

  2. Дивно, коли таке обговорення ініціює посадова особа, яка т. в.о. міністра. Вкотре в міністерство приходить людина з регіоналів і знову – реформи гальмуються, грошей на нормальні з/п нема…

  3. Господа из МОН, вы сами сколько учились? И считаете, что остались идиотами? Но тут уже ни год, ни даже два дополнительной учебы вас не спасут. Стоило бы вспомнить, сколько ученых с мировым именем дал СССР, а учились (в школе) десять лет. Но именно учились, а не ходили в школу, как теперь и деньги, выделенные на образование шли на него, а не в корыто вам подобных!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *