Писати чи не писати? Ось у чому питання - ИНОУТСучасні люди настільки звикли користуватися комп’ютером, що писати від руки їм стає все складніше. Експерти пророкують зникнення явища рукописного письма. Однак українські педагоги поки що не готові від нього відмовитися.

У США понад 80% шкіл відмовилися від використання рукопису.

«Увага до навчання гарному почерку, за винятком небагатьох зацікавлених у чіткому письмі дітей, значно зменшилася. Мені дуже шкода, що вміння писати у державних школах США перестали вважати важливим», – каже автор книги «Пиши тепер» Барбара Ґетті.

Дитячий психолог із Києва Наталія Лесенко дотримується іншої думки. Вона вважає, що діти, які змалку користуються комп’ютером по-іншому мислять.

«Ті, хто пишуть рукою, застосовують цю дрібну моторику, вони концентруються на цьому письмі, безпосередньо на зошиті. Вони виводять цю каліграфію, щоб добре було видно. А коли дітки в молодшій школі з клавіатурою починають набирати ці тексти, у них концентрується увага трохи на клавіатуру, трохи на екран, бо вони мають рукою працювати на клавіатурі, а очима дивитись на екран, у них увага і нервова система починає ширше працювати, охоплювати нервові центри», – стверджує вона.

Нагадаємо, вчені довели, що з анатомічної точки зору, близько третини всієї площі рухової проекції кори головного мозку займає проекція кисті руки, розташована дуже близько до мовної зони.

За матеріалами сайту Наголос

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *